Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان تدروس ادهانوم، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در خصوص اهمیت واکسیناسیون اظهار کرد: داده‌های ۱۱۹ کشور نشان می‌دهد که به طور میانگین دو نفر از هر پنج عضو کادر درمان در سطح جهان به طور کامل واکسینه شده‌اند.


مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در عین حال افزود: این آمار تفاوت زیاد بین میزان واکسیناسیون کادر درمان در مناطق مختلف یا در میان گروه‌های اقتصادی متفاوت را نشان نمی‌دهد در قاره آفریقا به طور میانگین از هر ۱۰ عضو کادر درمان کمتر از یک نفر به طور کامل در برابر «کووید ۱۹» واکسینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ارزیابی هفتگی سازمان جهانی بهداشت از وضعیت شیوع بیماری همه‌گیر «کووید ۱۹» در سطح جهان آمده است که دو میلیون و ۷۰۰ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی هفته گذشته شناسایی شد بنا به همین گزارش بیش از ۴۶ هزار نفر نیز هفته گذشته بر اثر ابتلا به «کووید ۱۹» جان باختند.


بنا به اعلام سازمان جهانی بهداشت بیشترین موارد ابتلا به ویروس کرونا هفته گذشته در دو قاره اروپا و آمریکا به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید:

جولان کرونا تا یک سال دیگر در دنیا ادامه دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان جهانی بهداشت کووید 19 سازمان جهانی بهداشت هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ حسینی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • زاهدان رکوردار هوای ناسالم در کشور/ شاخص کیفی ۲۴ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد