Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندار شهرستان لنده از نبود اعتبارات فصل 5 در ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و خواستار حمایت بیشتر در جذب اعتبارات برای توسعه و ارتقای ورزش استان در کشور شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛بهروز جهانبخش از توسعه و رشد فعالیت های هیات های ورزشی در شهرستان لنده ابراز خرسندی کرد و بیان داشت : سرانه فضای ورزشی این شهرستان یک متر و ۵۸ صدم متر مربع است که در مقایسه با کشور از رشد خوبی برخورد است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از حمایت بنیاد علوی و پیگیرهای موحد نماینده نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در افتتاح پروژه های ورزشی این شهرستان تقدیر و از حمایت مالی و معنوی دستگاه ورزش از هیات های ورزشی شهرستان ها خبر داد .   وی افزود :12 منبع درآمدزایی برای هیات های استانی وشهرستانی پیش بینی شده است و ادارات کل ورزش و جوانان استان یکی از این 12منبع است ،روسای هیات ها باید در جذب حامی مالی تلاش کنند.   جهانبخش از کمبود اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا خبر و ادامه داد:قبل از شیوع این بیماری ،مبلغی حدود 800 تا 900 میلیون تومان از درآمد برگشتی اماکن به ورزش و جوانان اختصاص داده می شد که فعلا از این رقم محروم هستیم .

فرماندار شهرستان لنده برتسریع اتمام پروژه های عمرانی این شهرستان و افتتاح پروژه های در دست اجرا در این شهرستان تاکید کرد .

تورج رزمجو ،فرماندار شهرستان لنده ،خواستار اتمام پروژه چمن مصنوعی روستای آل طیب شد و نبود اعتبار را دلیل تاخیر در اتمام و افتتاح این پروژه عنوان کرد.   فرماندار شهرستان لنده از نبود تجهیزات ورزشی در هیات های ورزشی شهرستان ابراز گلایه کرد و خواستار تسریع در روند انتخاب رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان شد و تصریح کرد:24هزار نفر در شهرستان لنده زندگی می کنند.   فضیلت رئیس هیئت همگانی شهرستان لنده از برگزاری همایش پیاده روی و مسابقات ورزشی در این شهرستان در مناسبت های مختلف خبر و خواستار حمایت اداره کل در برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در این شهرستان شد.   رئیس هیئت همگانی شهرستان لنده از برگزاری ۱۱ برنامه در این شهرستان در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر و از نبود امکانات و اتاق و مکان هیات در این شهرستان ابراز گلایه کرد.  

گفتنی است؛جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه ،دلباز جو رئیس دفتر فنی و مهندسی ،حاتمی مسئول روابط عمومی اداره‌کل و فرجی ناظر دفتر فنی و مهندسی اداره کل با رزمجو فرماندار شهرستان لنده دیدار و گفتگو کردند.


 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان فرماندار شهرستان لنده اداره کل ورزش و جوانان کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان لنده اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد