Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:50:24 GMT

تعیین تکلیف ۱۲۲ هزار واحد مسکن روستایی در لرستان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۰۸۸۵

تعیین تکلیف ۱۲۲ هزار واحد مسکن روستایی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیادمسکن لرستان از تعیین تکلیف ۱۲۲ هزار واحد مسکن روستایی در استان خبر داد.

مسعود رضایی اظهار کرد: بنیاد مسکن در خصوص مسکن روستایی و محرومین و بازسازی واحدهای مناطق سیل زده لرستان و آسیب از وقایع طبیعی وظیفه دارد ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸، بنیاد مسکن لرستان، در کنار بازسازی واحدهای سیل‌زده، بهسازی و نوسازی واحدهای روستایی را نیز انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیادمسکن لرستان گفت:  از سال ۹۸، تاکنون ۲۱ هزار واحد در قالب مسکن محرومان، بازسازی مناطق سیل‌زده و بهسازی مسکن روستایی در دست اقدام داشته است.

️رضایی با بیان اینکه لرستان از استان‌های موفق و دومین استان در مقاوم سازی مسکن روستایی است، افزود: نُرم مقاوم‌سازی واحدهای روستایی لرستان بالای ۸۰ درصد بوده در حالیکه نُرم کشوری ۴۸ درصد است.

وی بیان کرد: در این راستا می‌توان از کمک خیرین و دستگاه و نهادهای حمایتی استفاده کرد.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان با اشاره به اینکه از مجموع  ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومان، تاکنون ۱۸۶۰ واحد افتتاح شده و  ۱۴۰ واحد نیمه تمام است گفت: از ۱۳ هزار واحد بازسازی شده نیز بیش از ۱۲ هزار و ۹۰۰ تکمیل شده و تعدادی هنوز تکمیل نشده است، که گرانی مصالح و اختلافات بین کارفرما و پیمانکار و... یکی از دلایل عدم تکمیل این واحدها بوده است.

رضایی عنوان کرد: تاکنون ۱۲۲ هزار واحد مسکن روستایی تعیین تکلیف شده و ۱۱۷ هزار واحد به اتمام رسیده است.

وی با تاکید براینکه معیشت و خدمت به مردم خط قرمز ماست، عنوان کرد: در سفر هیات دولت به لرستان مسائل و مطالبات مردم را مطرح خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بنیاد مسکن مسكن روستايي لرستان واحد روستایی مسکن روستایی مسکن لرستان هزار واحد واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت پروژه‌های مسکن روستایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رو به رشد است گفت: هم اکنون شاهد آن هستیم که تمامی پروژه‌های مسکن روستایی توسط روستاییان و با استفاده از ظرفیت های مردمی ساخته می شود.

او یادآور شد: ساخت مسکن روستایی نمونه بارز استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اعتماد به این بخش است که باید تمامی بخش ها به آن توجه کنند.

جودی توضیح داد: دولت باید به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این زمینه توجه کنند و در سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی استفاده کند.

وی اظهار کرد: در صورتی که تسهیلات مسکن روستایی به موقع از سوی بانک‌ها پرداخت شود روند به کارگیری ظرفیت های مردمی هم بیشتر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود