Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد رضوانی، مسؤول بسیج جامعه پزشکی سپاه شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم بخش بیارجمند شهرستان شاهرود اظهار کرد: این اکیپ درمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در روستاهای احمدآباد و زمان‌آباد به مدت دو روز نسبت به خدمت‌رسانی درمانی به اهالی منطقه اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به حضور تیم دندانپزشکی و پزشک عمومی در این اکیپ درمانی گفت: در این اردوی جهادی، ۲۳۹ نفر توسط پزشک عمومی ویزیت شدند و ۱۲ نفر از سالمندان و بیماران نیز در منازلشان مورد ویزیت قرار گرفتند.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی سپاه شاهرود افزود: ۳۵۹ نفر توسط دندان‌پزشک ویزیت شدند و اقدامات دندانپزشکی برای آنان ازجمله کشیدن و عصب‌کشی و ... انجام و ۳۱۰ نسخه دارویی نیز به بیماران به‌صورت رایگان داده شد.

رضوانی با اشاره به اهدای ۱۲ بسته معیشتی به ارزش هر بسته بیش از سه میلیون ریال به خانواده‌های کم‌برخوردار منطقه خارتوران بیارجمند گفت: این اقدامات جهادی پزشکی در راستای طرح شهید رهنمون و با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اجرا شده و ادامه می‌یابد و هدف آن خدمت‌رسانی به مناطق محروم در بخش بهداشت و درمان است.

به گزارش فارس؛ در مدت شیوع کرونا، بسیج جامعه پزشکی شاهرود فعالیت‌های متنوعی را در بخش بهداشت و درمان و شناسایی مبتلایان و واکسیناسیون اجرا کرده است و این تلاش‌ها سبب شده تا بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شاهرود جزو برترین‌ها در کشور قرار گیرد و فرمانده کل سپاه با ارسال لوح تقدیر از تلاش‌های این مجموعه تجلیل کند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اردوی جهادی ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی اکیپ درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویداد‌های عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریم‌ها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

 ۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین «شهید عزیز عبدالحسین برونسی»  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد