Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@01:44:05 GMT

استخدام مسئول دفتر در شرکت cclass در اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۰۹۷۹

مسئول دفتر جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت حداقل تحصیلات کارشناسی حداکثر سن 35 سال دارای دو سال سابقه کاری مرتبط آشنا به امور اداری نرم افزارهای آفیس و امور حسابداری و منابع انسانی آشنایی با امور بازاریابی و پخش مویرگی مزیت محسوب می شود ساعت کار از 8 صبح الی 17 عصر بیمه تامین اجتماعی مزایای قانونی اداره کار حقوق ثابت ماهانه 4 میلیون تومان محیط کاری خلاق و پویا از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس تلگرام: 09132260492 واتساپ: 09132260492 ایمیل: vahid.aghajanian.com@gmail.com آدرس: محل کار خیابان شریعتی اصفهان پربیننده ترین ایثارگران در آموزش و پرورش استخدام می شوند استخدام کارشناس فروش با پاداش در شرکت مبدل تانک در اصفهان استخدام مهندس مکانیک، مهندس صنایع، کارشناس فروش، کارمند اداری و نیروی خدمات استخدام صندوقدار حرفه ای با بیمه و اضافه کار در مجموعه طلای آبشده کاوه استخدام حسابرس با بیمه و بیمه تکمیلی در سازمان اقتصاد اسلامی ایران در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان مهمترین موضوعات کلیدی مدنظر شهردار اصفهان، بیشترین درخواست شهروندان اصفهانی در حوزه شهری، مهمترین مشکلات پیگیری شده و فراوانی تماس‌ها با برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» در سال گذشته را تشریح کرد.

محمدحسن غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: «بی‌واسطه با مردم» یکی از برنامه‌های رادیو صدای شهر است که شهروندان می‌توانند با تماس با شماره‌های اعلام شده، دغدغه‌ها و مشکلات خود را به طور مستقیم با شهردار اصفهان مطرح و مطالبه‌گری کنند.

وی با بیان اینکه این برنامه سال گذشته در ۲۳ قسمت در ۹۲۰ دقیقه با تماس ۸۵۱ شهروند اجرا شد، افزود: این برنامه همچنان در سال ۱۴۰۳ با حضور «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان روزهای چهارشنبه ساعت ۱۳:۱۰ در رادیو اصفهان پخش می‌شود.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان با بیان اینکه مشکلات ۲۰ و ۵۰ ساله پرتمان و علی‌آباد کلنگان با پیگیری در این برنامه رفع شد، گفت: علاوه بر پاسخگویی شهردار اصفهان در این برنامه مسئولان مربوط به هر مطالبه هم پاسخگوی شهروندان هستند.

غضنفری ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده، بیشترین پاسخگویی از سوی معاون عمران و مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بوده است.

وی بیان کرد: با بررسی تماس‌های شهروندان و پاسخ‌های شهردار اصفهان، کلیدواژه‌هایی همچون ترافیک، اتوبوس، آزادسازی، فضای سبز، پروانه ساختمانی و موتورسیکلت مد نظر شهردار و کلید واژه‌هایی همچون ترافیک، فضای سبز، آسفالت، آزاد سازی، اتوبوس، پارکینگ، پله برقی، بافت فرسوده محل بحث شهروندان بوده است.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان افزود: شهروندان خیابان احمدآباد و طالقانی بیشترین تماس و شهروندان خیابان‌های آتشگاه و جانبازان کمترین تماس‌ها را در سال گذشته با برنامه بی‌واسطه با مردم به‌نام خود ثبت کرده‌اند.

کد خبر 748958

دیگر خبرها

  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان