Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات احداث چهار هزار واحد مسکن در استان اردبیل گفت: به هیچ عنوان دولت سیزدهم احداث مسکن در کشور را سیاسی نمی‌کند و به حاشیه نمی‌برد که به همین منظور تجربیات تلخ مسکن مهر را در طرح اقدام ملی مسکن جبران و اصلاح می‌کنیم و با بهبود فرآیند‌ها در راستای کیفی‌سازی برنامه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: برخی حاشیه‌سازی‌ها در دولت گذشته مورد غفلت واقع شد که به همین منظور دولت سیزدهم درصدد است در سال اول ساخت دو میلیون واحد مسکن را به سرعت شروع کند و به همین منظور هیچ مانعی در مسیر اجرایی شدن پروژه جهش تولید مسکن باقی نمانده است.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: اجرای این پروژه را متناسب با نام‌نویسی تحویل خواهیم داد و با شروع اجرای این طرح درصدد مطلوب شدن کار‌ها هستیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و در تلاش هستیم با اقدامات به عمل آمده به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

قاسمی تصریح کرد: تلاش مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در احداث ۲۰ هزار واحد در فاز نخست شایسته تقدیر و قدردانی است و در این زمینه بانک‌های عامل موظف هستند تا تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی را در مراکز استان‌ها و ۳۵۰ میلیون تومانی را در شهر‌های کوچک پرداخت کنند.

او گفت: سهمیه استان اردبیل در این طرح ۸۰ هزار واحد است که به همین منظور با تمهیدات به عمل آمده و شناسایی خانوار‌های مستعد و احصای آن‌ها درصدد هستیم تا با کمک دولت واحد‌های مسکونی باکیفیت تحویل آن‌ها دهیم و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم طرح مسکن وارد دلال‌بازی شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی دولت سیزدهم سفر رئیس جمهور احداث مسکن همین منظور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • بیانیه‌های تکراری، حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نمی‌کند
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی: بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین