Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برد‌های اول در شروع لیگ، بسیار مهم است، چون این امتیاز‌ها برای آخر فصل ذخیره خواهد شد.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با دیدار استقلال و هوادار اظهار داشت: در شروع مسابقات لیگ همیشه اولین بازی‌ها، با عدم هماهنگی و مشکلاتی همراه است؛ فرقی هم نمی‌کند چندتا بازی تدارکاتی انجام شود، چون شرایط بازی رسمی متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد استقلال از لحاظ فنی خوب نبود، اما مهم نتیجه بود که توانستیم ۳ امتیاز بگیریم.

وی با اشاره به اینکه به ندرت یک بازی هم زیبا می‌شود و هم امتیاز کامل حاصل می‌شود، گفت: هواداران از استقلال زیبایی نمی‌خواهند، نتیجه می‌خواهند! چون طی این سال‌ها استقلال از عدم نتیجه‌گیری ضرر دیده است. امسال بازیکنان تمام تمرکز خود را روی کسب امتیاز بگذارند و اگر شد در مرحله دوم بازی زیبایی هم ارائه دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با تکرار پنالتی عنوان کرد: این پنالتی را نباید داور تکرار می‌داد. در تکرار، زننده پنالتی دو به شک می‌شود و ممکن است پنالتی خراب شود.

وی با تبریک به آجورلو و مجموعه استقلال بابت اقدامات خوبشان که نتیجه‌اش را در میدان مسابقه نشان داد، گفت: حضور آجورلو به تیم و بچه‌ها اعتماد به نفس داده و همین باعث شده تا مجیدی بتواند با فکر بازتری کار کند. برد‌های اول بسیار مهم است و امتیاز‌ها برای آخر فصل ذخیره خواهد شد.

بیشتر بخوانید: براتی: اتفاقات مثبت چند ماه اخیر فدراسیون فوتبال قابل مقایسه با کاستی‌های احتمالی نیست

انتهای پیام/

برچسب ها: فرشاد فلاحت‌زاده استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال فرشاد فلاحت زاده استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی