Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، نخستین قسمت از برنامه «رخ به رخ» با صدای کاوه آفاق، اجرای امیرعلی دانایی و با حضور حسن ریوندی جمعه ۳۰ مهر، از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت. در نخستین قسمت از برنامه «رخ به رخ» که حسن ریوندی کمدین و طنزپرداز کشورمان مهمان برنامه است، مخاطب مواجهه ای متفاوت با ریوندی را تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قطعه «ایست» به عنوان تیتراژ این برنامه انتخاب شده که خوانندگی، ترانه سرایی و آهنگسازی آن بر عهده کاوه آفاق بوده و تنظیم آن را فرد حسینی انجام داده است.

شریک کردن مخاطب در گفت و شنودهایی بی تعارف و صریح از جنس مواجهه واقعی با خودِ افراد از ویژگی‌های این برنامه است.

تمام بخش های برنامه با سوالاتی طراحی شده اند که هدف آن رو به رو شدن با احساسات مختلف آدمی و تلاش برای نزدیک تر شدن به آن رخی از افراد است که تا کنون کمتر دیده شده است.

در «رخ به رخ» تمام اجزای برنامه در خدمت آن و همسو با محتوای برنامه انتخاب شده اند، از تیتراژ تا دکور ۳۶۰ درجه و متفاوت برنامه که متناسب با یک گفتگو درامای صریح طراحی شده است.

گفت و گو درامای «رخ به رخ» برنامه جدید گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی‌پور است که جمعه ها حوالی ساعت ۲۳ و شنبه ها بعد از گفتگوی خبری ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

کد خبر 5333505 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن ریوندی شبکه دو سیما کاوه آفاق جشنواره فیلم کوتاه تهران تئاتر ایران فیلم کوتاه سازمان صداوسیما سریال ایرانی نقاشی آکادمی اسکار برنامه تلویزیونی خانه موسیقی موسیقی نواحی موسیقی ایرانی پیمان جبلی چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران رخ به رخ شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای علی فریادی و علی زرگر با دکور جدید و بخش‌های متفاوت از امشب از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک»، ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی رقابت می‌کنند. هر شب ۴ نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما «خوش نمک» چهار شرکت کننده کسی ات که از دوره مسابقه خارج می‌شود.

این برنامه ساعت‌های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت