Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:39:25 GMT

زامهران: دل‌مان برای جو قائمشهر تنگ شده

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۱۲۶۸

زامهران: دل‌مان برای جو قائمشهر تنگ شده

هافبک نساجی به انتقاد از بازی میزبانی این تیم در ورزشگاه دیگری در استان پرداخت و امیدوار است هر چه زودتر شرایط استادیوم آنها برای میزبانی فراهم شود.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در بازی اول موفق به شکست فجر سپاسی شد تا اینبار شروعی امیدوارکننده را استارت بزنند.

 

حسین زامهران در این مورد به خبرنگار ما گفت: معمولا در چند هفته ابتدایی لیگ کمی شرایط سخت است و تیم ها هنوز ناهماهنگ هستند به خصوص در بازی اول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی ما نسبت بازی اول و شرایط زمینی که در ساری  داشتیم بازی خوبی انجام دادیم. با توجه به اینکه قرعه ما سخت است به امتیازات اول فصل نیاز داریم تا بتوانیم شرایط خوبی را در ادامه لیگ برای خودمان رقم بزنیم.

 

این بازیکن در مورد اعتقاد تیم فجرسپاسی مبنی بر اینکه گل نساجی آفساید بوده ادامه داد: بله این موضوع را من در فرودگاه از فجری ها شنیدم و فکر می کنم کارشناسان خیلی دقیق تر می توانند نظر بدهند.

 

هافبک نساجی در مورد کیفیت زمین چمن گفت: کیفیت ورزشگاه ساری خوب نبود آن هم برای تیمی مثل ما که روی زمین فوتبال بازی می کند. امیدوارم شرایط بهتر شود و مجبور نشویم برای ادامه بازی ها به یک استان دیگر برویم. فکر می‌کنم خیلی زشت باشد در یک شهر دیگر بازی کنیم، هرچند هواداران نساجی در تمام شهرها حامی ما هستند. قطعا اگر نتوانیم تاکتیک‌های آقای الهامی را به‌خاطر شرایط بد زمین پیاده کنیم کار سخت خواهد شد.

 

وی در مورد دیدار بعدی با پرسپولیس گفت: پرسپولیس یک تیم با شخصیت است و چند سال پیاپی لیگ قهرمان می شود. ولی ما هم نساجی هستیم و بازی به بازی پیش می رویم و برای این بازی هم برنامه داریم و انشاالله دست پر از زمین بیرون بیاییم و هر کاری باشد برای موفقیت نساجی انجام می‌دهیم.

 

زامهران در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم هوادارانمان را در این فصل داشته باشیم. واقعا دلمان برای جو وطنی تنگ شده و اگر ورزشگاه‌مان زودتر درست شود و هوادار بیاید که خیلی خوب می شود و برای آن موقع لحظه شماری می کنیم.

حسین زامهران نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین زامهران نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در برابر نساجی بدون توجه به جایگاه این تیم باید برای بهبود عملکرد ذوب‌آهن تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمد ربیعی در جمع خبرنگاران راجع‌به آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از جدال با نساجی مازندران اظهار کرد: باتوجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم، سخت بود که دو هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. برای بازی فردا چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی را در اختیار نداریم و از ۱۶ بازیکن بزرگسال‌مان فقط ۱۳ بازیکن شرایط بازی دارند که دو دروازه‌بان هستند و قطعاً باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم، البته نبود بازیکنان خللی در روندمان ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: در بازی مقابل تراکتور تبریز و در ضربات پنالتی عملکرد خوبی نداشتیم، سه بازیکنی که می‌توانستند برای ما پنالتی بزنند، در حین بازی تعویض شدند و ناچار شدیم از بازیکن امید خود برای زدن ضربه آخر استفاده کنیم، در طول فصل هم دو ضربه‌پنالتی از دست دادیم و امیدوارم در ادامه فصل این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: درک می‌کنیم که نساجی از انگیزه خاصی مقابل ما برخوردار است، بازیکنان ما باید متوجه باشند که ما هم باید برای هدف خود و ارتقای جایگاه تیم فوتبال ذوب‌آهن تلاش کنیم و عملکرد خودمان را انجام می‌دهیم. در بازی‌های بیرون از اصفهان روند بسیار خوبی داشتیم، از بازی‌های داخل خانه انتظار بیشتری داشتم و سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده بهتر کار کنیم.

محمد ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: درباره شرایط ذوب‌آهن و تحلیل‌هایی که درخصوص عملکرد این فصل وجود دارد در پایان فصل صحبت خواهم کرد، طی دو سال گذشته تیم‌های من رتبه‌های پنجم و ششم را در لیگ‌برتر کسب کردند و دوست دارم تیم‌مان نسبت به سال گذشته امتیازات بیشتری کسب کند، بودجه محدودی داشتیم و بازیکنان زیادی از دست دادیم اما سعی می‌کنیم رتبه در پایان فصل رتبه خوبی کسب کنیم.

کد خبر 749463

دیگر خبرها

  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!