Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مسلمانان فراتر از مرزها و مذهب بین شیعه و سنی اتحاد شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از رسالت‌های سنگین پیامبر اکرم(ص) در تمام دوران پیامبری دعوت به وحدت و اتحاد به‌ویژه بین مسلمانان بود، اظهار کرد: نبی مکرم اسلام حتی اگر غیرمسلمانی به سمت اسلام قدم برمی‌داشت با آغوش باز او را می‌پذیرفت و در طول جنگ‌های دوران اسلام اگر اسیری می‌گرفت با او با احترام رفتار می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی پیامبر اکرم(ص) تربیت انسان بود، اضافه کرد: پیامبر(ص) به وظیفه ذاتی خود عمل کرد، تمام پادشاهان و حکومت‌ها پس از سالیان به فراموشی سپرده شدند، اما روش و سنت پیامبر(ص) که برگرفته از عنایت الهی بود هر روز افرادی به پیروانش اضافه می‌شود و فراتر از آن چیزی که در ذهن دشمنان بود از همه مرزها گذشت و همه مغزها را فتح کرد و به‌عنوان یک ارزش، ایده و دین کامل مطرح است.

دشمنان اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده‌اند

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه دشمنان اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده‌اند که خوابی تعبیر نشدنی است و دچار شکست خواهند شد، بیان کرد: اسلام مانند گذشته مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت و دین و مکتب پیامبر اکرم(ص) جهانی خواهد شد.

غلامی با اشاره به اینکه امروز هیچ کشوری در جهان نیست که حتی یک نفر در آن پیرو اسلام نباشد، اظهارکرد: اسلام مغزها و قلب‌ها را تسخیر کرده و همین محوری شد که مسلمانان فراتر از مرزها و فراتر از مذهب بین شیعه و سنی این اتحاد شکل بگیرد، به‌طوری که امروز اهل تسنن در مراسم شیعه حضور پیدا می‌کنند که این همان نقطه عطفی است که پیامبر اکرم(ص) شکل دادند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه امروز دولت سیزدهم برای برطرف شدن مشکلات فرق و ادیان مختلف مشاور انتخاب می‌کنند که این نتیجه درسی است که از وحدت گرفته شده است، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) خطی برای اینکه جداکننده انسانیت در گروه‌ها، اقشار و کشورها باشد، نگذاشت و همه را به دین اسلام دعوت کرد و به‌وسیله برخورد خود قبل از رسالت و به‌وسیله روش و امانت‌داری خود مسیر خدمت به انسانیت را در دستور کار خود داشت.

انتهای خبر

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی غلامی دولت سیزدهم شیعه پیامبر اکرم آغاز هفته وحدت پیامبر اکرم ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) به خاک و خون کشیدن نمازگزاران شیعه در حکومت طالبان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • (ویدئو) به خاک و خون کشیدن نمازگزاران شیعه در حکومت طالبان
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • ویپ و خطراتی فراتر از آسیب به ریه و مغز
  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • عکس| سورپرایز ویژه سپاهانی‌ها برای مسلمان شدن مورایس
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند