Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از دادگستری قم،حجت الاسلام‌والمسلمین علی مظفری،رئیس کل دادگستری قم با اشاره به  پیگیری جدی، کنترل و اشراف قضایی و امنیتی برای حل مسائل و اختلاف‌های روستای خورآباد بیان کرد: به محض وصول گزارش اختلاف‌ها و تخریب‌ها، اقدامات و دستور‌ات قاطع قضایی در این خصوص صادر و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  همچنین به شناسایی و دستگیری تعدادی از عوامل اغتشاش اشاره کرد و افزود: افراد دیگری نیز در رابطه با تخریب‌ها، شناسایی و تحت پیگرد قضایی هستند.

این مقام قضایی افزود: برگزاری جلسه‌های متعدد با حضور مسئولان استانی در خصوص کنترل و حل مسائل این روستا، رصد میدانی مسئولان استانی از محل، دستگیری تعدادی از متهمان و بازجویی از آنان و تلاش‌های مستمر همکاران قضایی استان در صدور دستور‌های قضایی به موقع در کنترل و توقف تخریب‌ها از اقدامات دستگاه قضایی استان به منظور نظارت و اشراف بر امور است.

مظفری همیاری و انسجام اجتماعی مردم متدین و انقلابی روستا و رفع اختلافات محلی با تکیه بر معتمدان محلی و ریش سفیدان را بسیار موثر و نتیجه بخش عنوان کرد و کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و آسایش و امنیت مردم، بدون مسامحه و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

خورآباد روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان کهک قم است که بیش از هزار و ۶۰۰ تَن جمعیت در قالب ۴۰۰ خانوار در آن سکونت دارند.

اانتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قم عوامل درگیری نزاع و درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • دست‌وپا زدن مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟