Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- براساس گزارشات منتشر شده، شرکت بورینگ ایلان ماسک تاییدیه ساخت تونل زیرزمینی لاس وگاس را دریافت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از Fox Business، طرح جدید شرکت ایلان ماسک کارآفرین میلیاردر، برای حمل و نقل زیرزمینی در لاس وگاس تاییدیه دریافت کرد.
کمیسیونر‌ها در شهرستان کلارک و نوادا، به اتفاق آراء با شرکت بورینگ ماسک موافقت کردند تا Vegas Loop، یک شبکه حمل و نقل زیرزمینی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه ارائه شده، وسایل نقلیه تسلا از این طریق به مقاصدی مانند لاس وگاس استریپ، ورزشگاه محل استقرار NFL`s Las Vegas Raiders و دانشگاه نوادا در لاس وگاس منتقل می‌شود.
به گفته FOX 5، نسخه مقیاس کوچکتر این طرح در مرکز کنوانسیون لاس وگاس کار می‌کند و با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. تونلی به هتل Resorts World در لاس وگاس در حال ساخت و برنامه‌هایی برای تکمیل آن در اوایل سال 2022 در حال انجام است.
استیو هیل، مدیرعامل و رئیس کنوانسیون و بازدیدکنندگان لاس وگاس، گفت: "ظرف یک سال، امیدوارم بخش‌هایی از سیستم اصلی را ساخته باشیم و سپس می‌توانیم به توسعه خود ادامه دهیم". هیل افزود: پس از تکمیل پروژه، حدود 700 خودروی تسلا قادر خواهند بود به طور همزمان از طریق این سیستم حرکت کنند و حدود 57000 نفر در ساعت جابجا شوند.
او گفت که استفاده از این تونل بر اساس کرایه‌ها تعیین می‌شود و بین 5 تا 20 دلار در هر سفر بسته به مقصد متفاوت است. به گفته هیل بیشتر سفر‌ها احتمالاً بیش از سوار شدن بر حمل و نقل عمومی و کمتر از وسایل نقلیه‌ای چون تاکسی‌ها هزینه دارند. شرکت اولیه Vegas Loop بعداً می‌تواند به سایر نقاط منطقه گسترش یابد.
هیل گفت: مزایای برنامه شرکت بورینگ این است که مسافران می‌توانند بدون چراغ راهنمایی، علائم توقف و سایر موانع در طول مسیر به مقصد برسند. مقامات کلارک کانتی به FOX 5 گفتند که برنامه شرکت ماسک از دلار‌های دولتی استفاده نمی‌کند و بر پیمانکاران محلی و کارگران محلی متکی است. شرکت بورینگ قبلاً برنامه‌هایی برای سایر حلقه‌های ترانزیت در فلوریدا در ماه جولای و در تگزاس در آگوست اعلام کرده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلان ماسک شرکت بورینگ لاس وگاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج چقدر زیان ساخت؟

به گزارش بخش تحلیلی نبض بورس، شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج (سهامی خاص) که وظایف تامین مالی شرکت‌ها را برعهده دارد و فعالیت برون مرزی را هم حتی در تعاریف فعالیت عملیاتی خود متذکر می‌شود، در سال ۱۳۹۳ مجوز رسمی فعالیت خود را در زمینه مشاور سرمایه‌گذاری و سبدگردانی از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران اخذ نموده است. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J43

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک کاربردی برای هوش مصنوعی در اسپیس ایکس نیافت!
  • شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج چقدر زیان ساخت؟
  • تونل وحشت؛ چرا هیچکس قبول نمی کند سرمربی بایرن مونیخ شود؟
  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض