Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:44:25 GMT

عاقبت حمله کروکدیل به بچه فیل در مقابل مادرش

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۱۴۹۴

عاقبت حمله کروکدیل به بچه فیل در مقابل مادرش

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند ویدئویی که صحنه عجیب کشتن کروکدیل توسط یک فیل خشمگین را به تصویر می‌کشد.

پس از آنکه این کروکدیل به بچه این فیل مادر حمله ور شد این فیل خشمگین اقدام به کشتن کروکدیل کرد. این اتفاق در یک پارک حیات وحش در زامبیا رخ داد. ویدئویی که توسط یک فیلمبردار دانمارکی تهیه شده لحظه‌ای را که این فیل به کروکدیل حمله کرده نشان می‌دهد. در این ویدئو فیل در حالی که وزن خود را روی بدن کروکدیل قرار داده تلاش می‌کند تا آن را در آب کم عمق رودخانه له کند. دقایقی بعد فیل با خرطوم خود کروکدیل را بلند کرده و پس از آنکه از کشته شدن آن مطمئن می‌شود کروکدیل را به داخل آب رودخانه پرتاب می‌کند.

بیشتر بخوانید

نبرد مرگبار پیتون غول پیکر با پلنگ!

آقای هار که از نزدیک شاهد این صحنه وحشتناک بود گفت که با دیدن آن کاملا شوکه شده بود. او با انتشار این ویدئو در صفحه فیسبوک خود نوشت: «مهمانان شاهد این صحنه دراماتیک بین دو حیوان خطرناک حیات وحش آفریقا بودند. البته این یک حمله انتقام جویانه بود که از سوی فیل مادر پس از حمله کروکدیل به بچه فیل انجام شد. در حالی که شاید دیدن این تصویر کمی سخت باشد، اما نشان می‌دهد که حیات در بوته‌ها چقدر سخت و خشن است.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات وحشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال

دریافت 13 MB

"دانشگاه کلمبیا با وال‌استریت و شرکت‌های اسلحه‌سازی حامی اسرائیل دارای روابط اقتصادی نزدیک است و دانشجویان و اساتید اخراج فرصت ادامه تحصیل در دیگر دانشگاه‌ها و ورود به بازار کار از دست می‌دهند."

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • (ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون
  • (ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم)
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار + فیلم
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • (ویدئو) بمب شکلاتی، ابتکار عجیب اوکراینی‌ها مقابل روسیه
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو