Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:49:23 GMT

ورزش عامل تربیت نسل جریان‌ساز گفتمان انقلاب باشد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۱۸۷۴

ورزش عامل تربیت نسل جریان‌ساز گفتمان انقلاب باشد

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گنبدکاووس با تبریک هفته تریبت بدنی (۲۶ مهر تا ۲ آبان) به نقش و اهمیت ورزش در سلامت و تندرستی و نیز جریان سازی گفتمان انقلاب در جامعه بالاخص نسل جوان اشاره کرد و گفت: با ورزش می توان جوانان انقلابی پرورش داد.

وی بیان کرد: جریان سازی گفتمان انقلاب یک ضرورت است و مجموعه متولیان و دست اندرکاران وزارت ورزش و جوانان که با خیل عظیمی از نوجوانان و جوانان سر و کار دارند باید به این مساله توجه ویژه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت بالای ورزش در گنبدکاووس افزود: حدود ۷۰ درصد عناوین و افتخارات ورزش استان گلستان در میادین ملی، منطقه‌ای، بین المللی، المپیک و پاراالمپیک توسط ورزشکاران گنبدکاووس کسب می‌شود.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به معرفی استاندار جدید گلستان و سوابق علمی و مدیریتی وی، ابراز امیدواری کرد که این استاندار بومی بتواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود منشا خیر و توسعه برای گلستان باشد.

وی به مشخص شدن هویت شهید گمنام که ۲۰ تیر امسال در مصلی شهر دلند از توابع شهرستان رامیان درشرق گلستان خاکسپاری شده بود اشاره کرد و گفت: پیکیر این شهید که پس از ۳۸ سال به وطن بازگشته بود با آزمایش DNA مشخص شد.

بر اساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثاگران گلستان، شهید "نور محمد مهدیی" رزمنده بسیجی لشکر ۱۷ گردان کربلا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر چهار در منطقه پنجوین عراق به مقام شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام ترابی در خطبه نخست نمازجمعه امروز با تبریک سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) به اهمیت هفته وحدت و ضرورت آن در امت اسلام اشاره کرد و گفت: نبی مکرم اسلام (ص) آمد تا از جماعت امت و از امت، امت واحده بسازد.

وی افزود: همه وظیفه داریم وحدت را حفظ و از تفرقه که خواست دشمنان اسلام است، پرهیز نماییم.

شهرستان گنبدکاووس ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها گنبدکاووس شعائر دینی خطبه ها گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس شعائر دینی خطبه ها گنبدکاووس شعائر دینی خطبه ها گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده

ایسنا/گلستان رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان از به کارگیری ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس خبر داد.

حمیدرضا بهمنی‌نژاد روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی  با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: در گلستان فقط انتخابات در گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

این مقام مسئول بیان کرد: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلایلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند. حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود