Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت سیزدهم برای حمایت هدفمند از توسعه امکانات، تزریق منابع مالی و شتاب‌بخشیِ تکمیل طرح‌های ورزشی کشور پای کار است.

به گزارش برنا از اراک ، سید حمید سجادی هزاوه  در حاشیه بازدید از پیست تارتان مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک در جمع خبرنگاران، افزود: جوان‌یاری و جوان‌باوری از مولفه‌های اساسی گام دوم انقلاب اسلامی است و حوزه ورزش کشور با تکیه بر باروری ظرفیت‌های جوانان در پیشبرد ماموریت‌هایش حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: دولت سیزدهم تحقق نهضت بهزیستی از طریق ورزش را با جدیت دنبال می‌کند چرا که با تبدیل ورزش همگانی به سبک زندگی می‌توان علاوه بر نشاط و پویایی در جامعه، هزینه‌های درمانی را کاهش داد و این رویه‌ای است که دنیا به سمت آن رفته است.

وی توضیح داد: وزارت ورزش و جوانان به دنبال آن است که روحیه نشاط، تحرک و حس امید در جامعه را نهادینه کرده و به موتور محرک تولید شادی و عزت تبدیل شود و برای تحقق این مهم نیاز است که با تکمیل فرآیند واکسیناسیون کرونا، مردم ورزش همگانی را در سایه پروتکل‌های بهداشتی در سبد فعالیت‌های روزانه خود بگنجانند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: کادر درمان کشور ۲۰ ماه اخیر درگیر فشار زیادی بوده و مردم نیز به خاطر قرنطینه‌ و محدودیت‌های ارتباطی نیاز به فضای پرنشاط و جبران کم‌تحرکی و بهبود استرس‌های روانی خود دارند و از این منظر باید ورزش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به دور از ساده‌انگاری به زندگی مردم برگردد.

سجادی هزاوه، در بخش دیگری از سخنانش گفت: استان مرکزی در زیرساخت‌ها و استعدادهای ورزشی شرایط قابل قبولی دارد اما در برخی از شهرستان‌ها کمبودها و مشکلاتی داریم که برای رفع آنها تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: هدف از سفرهای استانی بر کسب اطلاعات دقیق و آشنایی با انتظارات و فرصت‌های استانی، گفتمان سازی مشترک با حوزه‌های زیردستی برای تسهیل و تسریع امور است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان اراک پرسپولیس ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود