Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:12:49 GMT

«صبح جمعه با شما» زنده پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۲۰۲۰

«صبح جمعه با شما» زنده پخش می‌شود

برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» در روزهای شنبه و یکشنبه مصادف با میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) به صورت ویژه به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، ساجد قدوسیان تهیه‌کننده، سردبیر ‌و کارگردان برنامه «صبح جمعه با شما» ضمن اعلام این خبر افزود: به مخاطبان پر شمار برنامه «صبح جمعه با شما» قول داده بودیم که در اعیاد ملی و مذهبی که تعطیلی رسمی است به صورت زنده برنامه را تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این در روز یکشنبه سوم آبان مصادف با میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام (ص) و میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۹ صبح با ویژه برنامه زنده «صبح عید با شما» در خدمت مخاطبان هستیم.
قدوسیان اضافه کرد: در این برنامه علاوه بر نمایش‌ها و طنزآهنگ های متعدد، هنرمندانی در استودیو پخش حضور دارند که از آن جمله می‌توان به عباس محبی، محمدرضا لبیب و ایزد کاویانی اشاره کرد. ضمنا اجرای این ویژه برنامه بر عهده نسیم رفیعی است.


این تهیه‌کننده رادیویی اظهار کرد: مخاطبان می‌توانند حین پخش برنامه با شماره های تلفن پخش رادیو ایران و همچنین سامانه پیامکی رادیو ایران در ارتباط باشند تا این میلاد فرخنده را با هم به شادی بگذرانیم.
ویژه برنامه «صبح عید باشما» همزمان با میلاد پیامبر خاتم(ص) و امام جعفر صادق (ع) ساعت ۹ تا ۱۱ روز یکشنبه ۳ آبان به تهیه کنندگی، سردبیری ‌و کارگردانی ساجد قدوسیان از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برنامه صبح جمعه با شما صبح جمعه با شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.  

 دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می کرد. استاد اسکویی قدیمی ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.
یکی از شاخصه های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی