Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:52:22 GMT

وحدت مسلمانان با شعار محقق نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۲۰۳۳

وحدت مسلمانان با شعار محقق نمی‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: وحدت مسلمانان با شعار محقق نمی‌شود و در جبهه اسلام هرکس پیامبر را قبول دارد باید مقابل دشمن بایستد همه مسلمانان در یک جبهه قرار دارند و همه رسول الله را قبول دارند و در مقابل دنیای کفر همه باید دست به دست دهند و با دشمن بجنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در خطبه‌های نماز جمعه حرم رضوی ضمن تبریک میلاد رسول الله (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: دشمن از وحدت مسلمانان می‌ترسد امسال هفته وحدت با سالروز شهدای وحدت در بلوچستان مصادف شده است شهید شوشتری و شهید محمدزاده در مقاطع مختلفی در مقابل دشمن ایستاده بودند، اما دشمن وقتی آن‌ها را کشت که می‌خواست جریان وحدت عملیاتی نشود.

امام جمعه مشهد ادامه داد: دشمن از روز اول می‌خواست بر دین ما مسلط شود و این وحدت بین مسلمانان ضد آمریکاست و نسل‌های جدید، تاریخی که منشا انقلاب بود را نمی‌دانند منشا انقلاب و تبعید امام خمینی (ره) سخنرانی ایشان علیه کاپیتولاسبون در چهارم آبان سال ۱۳۴۳ بود.

بیشتر بخوانید

ما به هیچ کس نیاز نداریم اما تعامل با کسی را هم رد نمی‌کنیم

علم الهدی بیان کرد: نتیجه قانون کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ این بود که یک زن مست آمریکایی در وسط خیابان پنج جوان ایرانی را در تهران کشت و روزنامه کیهان این خبر را نوشت و این زن آمریکایی از روزنامه شکایت کرد و دادگاه رای داد که روزنامه از این زن عذرخواهی کند.

او تصریح کرد: در روز میلاد پیامبر اکرم (ص) اتفاقات و حوادث مختلفی اتفاق افتاد، همه بت‌ها از جا کنده و سرنگون شدند، ایوان عظیم کاخ مدائن به لرزه درآمد و ۱۴ کنگره آن فرو ریخت و آب دریاچه ساوه خشکید، چون بنای خدا بر این است که وقتی حادثه‌ای در دنیا اتفاق می‌افتد که مسیر بشریت عوض شود خدا اعلام فیزیکی می‌کند و ولادت پیامبر اکرم از این مقوله است و  واقعیت اسلام در معارف امام صادق (ع) متبلور است لذا ولادت این دو بزرگوار همزمان شده است.

امام جمعه مشهد در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد تاکید کرد: افشاگری در مورد افراد و اشخاص در فضای مجازی بالاترین ظلم و گناه است.

علم الهدی اظهار کرد: امام سجاد (ع) می‌فرماید"در مورد همسایه افشاگری نکنید"، بنابراین نباید بدی‌ها را در فضای مجازی ترویج کرد و فضای مجازی از ابزار شدید گناه است و افشاگری و از بین بردن آبروی مسلمانان حق الناس و ظلم است، گناهی که با استغفار نیز بخشیده نمی‌شود.

 

انتخای پیام//س.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه مشهد وحدت اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال