Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مهدوی‌ کیا در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی امید ایران صحبت هایی را انجام داده است

مهدی مهدوی‌ کیا از تعامل با باشگاه های لیگ برتری می گوید.

به گزارش طرفداری، مهدی مهدوی‌ کیا، سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان که به صورت تلفنی میهمان برنامه ورزش و مردم بود در خصوص تعاملش با باشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت:

سعی کردیم تعامل خوبی با باشگا‌ه‌ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه در شروع لیگ برتر هستیم مشکلاتی وجود داشت. با این حال به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که هم به تیم ملی کمک شود و هم باشگاه‌ها متضرر نشوند.

وی ادامه داد:

برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که مسابقات ما در روزهای فیفا برگزار شود و اگر این اتفاق رخ دهد شرایط بهتر خواهد بود. ما از هر بازی و تورنمنت باید برای پیشرفت استفاده کنیم تا به هدف اصلی خود دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان عنوان کرد:

شرایط در تاجیکستان ایده‌آل نیست، چون باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم. حریفان ما سرمایه‌گذاری خوبی روی رده‌های پایه داشتند. در این بین تاجیکستان شاید جدی‌ترین حریف‌مان باشد که البته قابل احترام هم هست. این تیم چند بار ما را شکست داده و در جام جهانی هم حضور داشته است، اما با این حال ما با تمام قوا مقابل حریفان ظاهر می‌شویم. هرچند زمان کمی در اختیار داشتیم، اما امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس طرفداری، طرفدار هیچ فدراسیونی نبوده و نیست، حتی شما! / حافظه تاریخی سردار آزمون: مسئله اسکوچیچ و طارمی یک سوتفاهم است؛ نباید خودزنی کنیم تونی کروس: از کسب پیروزی چهارم مقابل بارسلونا مطمئنم بوده گلیمت و رقم زدن سنگین ترین باخت دوران مربیگری مورینیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی مهدوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه علیه سن مادر در ۱۸ هزار هکتار از مزارع رزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رضا مهدوی‌رجا با بیان اینکه سمپاش‌های شهرستان رزن به منظور مبارزه با سن غلات آماده‌سازی و تجهیز شده است افزود: رزن با سطح زیرکشت ۷۵ هزار و ۷۰۰ هکتار غلات یکی از قطب‌های تولید غلات در سطح استان به شمار می‌رود.

او با اشاره به اینکه هم اکنون حدود ۷۵ درصد از غلات در مرحله ساقه‌دهی است گفت: افزایش نزولات جوی در سال زراعی جاری به میزان ۶۳ میلیمتر نسبت به سال زراعی گذشته، نوید بخش عملکرد بیشتر است.

مدیر جهاد کشاورزی رزن از انجام مبارزه علیه سن مادر در بیش از ۱۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان رزن خبر داد و گفت: مبارزه علیه علف‌های هرز نیز در سطح هفت هزار هکتار از مزارع غلات صورت گرفته است.

مهدوی‌رجا با بیان اینکه ۷۵ هزار هکتار از اراضی زراعی از ابتدای سال تاکنون توسط سه گروه دولتی و هشت اکیپ خصوصی مورد رصد و پایش قرار گرفته است افزود: یک هزار و ۳۶ دستگاه سمپاش در شهرستان آماده مبارزه است.

دیگر خبرها

  • وحدت حنانوف مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • مبارزه علیه سن مادر در ۱۸ هزار هکتار از مزارع رزن
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)