Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:27:42 GMT

مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید خمین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۲۵۶۶

مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید خمین افتتاح شد

ایسنا/مرکزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین گفت: مجتمع ورزشی فرهنگی خورشید خمین در سال ۹۶ اغاز شده و بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن هزینه شده است.

امجدی روز جمعه ۳۰ مهر در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی و ورزشی خورشید خمین با حضور وزیر ورزش و جوانان افزود: مجموع مبلغ هزینه شده ۸ و دو دهم میلیارد تسهیلات بانکی بوده که در شرایط کرونا و تعطیلی ها پرداخت این وام ها معوق شده این در حالیست که مقرر شده بود تسهیلات اعتبار خزانه حوزه وزارت ورزش به این پروژه تعلق گیرد که متاسفانه در واپسین لحظات این تسهیلات تعلق نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه که میتواند مشکلات سرمایه گذاران این پروژه ها را حل کند نگاه ویژه وزیر است که تسهیلات و اعتبارات لازم را به این مهم اختصاص دهد.

امجدی بیان کرد: ورزش خمین ظرفیت های بالایی در دهه های مختلف دارد و قهرمانانی از این شهرستان برخاسته‌اند،شهرستان نیازمند توجه ویژه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین تصریح کرد: ایجاد یک زمین چمن مصنوعی یکی از نیازهای این شهرستان است همچنین راه اندازی یک سالن ورزشی غیرتوپی نیز امکان استقاده از ظرفیت های ورزشی این شهرستان را فراهم می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی استانی شهرستانها خمين وزير ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی