Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه یکی از معمول‌ترین راه‌های خنثی شدن تحریم این است که خود دشمن این تحریم‌ها را بردارد، گفت: این در حالی است که بخش اعظمی از مقوله خنثی شدن تحریم‌ها به رفتار خود ما در داخل کشور بستگی دارد.

وی با یادآوری اینکه راه‌حل دوم به مراتب اثرگذارتر از راه‌حل اول برای خنثی شدن تحریم‌ها و کم‌اثر شدن آن خواهد بود، ادامه داد: اگر به دنبال برداشته شدن تحریم‌ها توسط دشمن هستیم، نباید فراموش کنیم که اگر قرار باشد تحریمی برداشته شود، این تحریم‌ها از همان ابتدا به ساکن اعمال نمی‌شود، بنابراین باید به دنبال راهکار دوم در این زمینه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه نباید به این موضوع شک کنیم که رفع تحریم‌ها در دست خودمان است و این موضوعی است که در سخنان اخیر رئیس‌جمهور نیز مشهود بود، خاطرنشان کرد: اگر به دنبال عملی کردن راهکار دوم، یعنی رفتار خودمان برای خنثی کردن تحریم‌ها هستیم، باید نسبت به ساماندهی امور اقدام کنیم.

خاتمی همچنین به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در روز ششم آبان‌ماه امسال اشاره کرد و افزود: شهدا جایگاه رفیع و ارزشمندی در نزد ما دارند، به همین خاطر برای اینکه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در شأن این عزیزان برگزار شود، برنامه‌های متعددی قبل از اجلاسیه پایانی برگزار شده و هفته آینده شاهد برگزاری اجلاسیه پایانی آن در زنجان خواهیم بود.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، از ربیع‎‌الاول به عنوان ماهی که پر از مناسبت‌ها و نعمات زیادی است، یاد کرد و گفت: یکی از مبارک‌ترین مناسبت‌ها در این ماه مربوط به اقامه اولین نماز جمعه توسط پیامبر است که بعد از هجرت تاریخی ایشان انجام شد.

کد خبر 5333665

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان علی خاتمی ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا اردبیل گرگان لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا عکس استانها کرمانشاه خطبه های نماز جمعه همدان سیدابراهیم رئیسی شدن تحریم تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران

ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد. ما به خلیج فارس تنها به عنوان بخشی از سرزمینمان نگاه نمی‌کنیم، بلکه خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ماست به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079052 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد