Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از خودروهای مدرن دارای قابلیت جسورانه ای هستند که طرفداران زیادی نیز دارند. یکی از این خودروها میتسوبیشی اکلیپس کراس است که قرار در سال ۲۰۲۲ با حفظ ظاهر اسپرت، دارای نقاط قوت بالایی است؛ اما متأسفانه عملکرد آن در جاده بسیار آرام‌تر از آن است که ظاهر برون گرا نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام مدل‌های این خودرو به صورت استاندارد با موتور ۱.۵۲ لیتری توربوشارژ ۱۵۲ اسب بخاری عرضه می‌شوند که شتاب کافی را فراهم می‌کند، اما شاسی اکلیپس کراس حداقل سواری آرام را برای سفر راحت انجام می‌دهد. کابین کراس برای افراد و حتی باری که به همراه دارید، جادار است، اما برخی امکانات آن با دیگر رقبا مانند مزدا CX-۵، تویوتا RAV۴ و فولکس واگن تیگوان یکی نیست.

پس از تولید این خودرو برای سال ۲۰۲۱، میتسوبیشی روی اکلیپس کراس تغییراتی ایجاد کرد و اکنون این خودرو برای سال ۲۰۲۲ دارای امکانات خوبی است که شامل برخی امکانات پیشرفته هم در جلو و هم در عقب است. کابین اکلیپس کراس برخی از به روزرسانی‌ها را در قالب یک صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی اطلاعاتی و سرگرمی دریافت کرده است که برای استفاده راحت‌تر طراحی شده است.

   

 روی صندلی ها یک روکش چرم خاکستری جدید نیز در دسترس است، اما میتسوبیشی هیچ تغییری در پیشرانه اکلیپس کراس برای سال ۲۰۲۲ ایجاد نکرده است. این خودرو در 2 تریم SE و LE  ارائه می شود که نسخه SE بهترین ویژگی‌ها را ارائه می دهد؛ این خودرو دارای ویژگی‌های اضافی بیشتری نسبت به مدل LE است که از نظر قیمتی نیز کمی بیشتر است. 

   

این خودرو دارای امکانات اضافی مانند ورود بدون کلید، مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمک راننده و کنترل خودکار آب و هوا در دو منطقه است. دیفرانسیل جلو در مدل SE نیز استاندارد است، اما با پرداخت هزینه اضافی می‌توان سیستم چهار چرخ متحرک را دریافت کرد.

این خودرو قادر است با نیرویی که دارد در ۸.۶ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. این موتور با یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) همراه است و قدرت را بدون مشکل ارائه می‌دهد. سیستم تعلیق اکلیپس کراس برای راحتی بیشتر تنظیم شده است.

   

اکلیپس کراس قرار است در کشور‌های ناحیه آسیا و استرالیا عرضه شود  که آستانه قیمتی که برای این کراس اوور در نظر گرفته شده است حدود  ۲۴ هزار دلار است و امکانات معمول مثل نمایشگر لمسی ۸ اینچ و رینگ اسپرت ۱۷ اینچ دارد. در بازار جهانی، کراس‌اور‌های بزرگ‌تر و قدرتمندتر، مثل تویوتا راو۴، نیسان ایکس‌تریل و هیوندای توسان و سانتافه با آستانه قیمت ۲۵ تا ۳۰ هزار دلار قابل خرید هستند.

    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو معرفی خودرو اکلیپس کراس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون خدمات شهری شهرداری خوی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاراناظهار کرد: در پی بارش شدید باران و سیلابی شدن محور مساکن مهر و نیز آبگرفتگی در آپارتمان‌های زیتون، امکانات و نیروهای مدیریت شهری برای کمک اعزام شدند.

امین اللهوردی زاده افزود: از ساعات اولیه آبگرفتگی، نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری در محل حضور داشته و عملیات بازگشایی مسیر را آغاز کردند.

وی با اشاره به دستور شهردار خوی مبنی بر گسیل امکانات و تجهیزات در آپارتمان‌های زیتون، ادامه داد: در پی این اتفاق ماشین آلات سنگین، آتش نشانی، دستگاه تخلیه آب و نیروهای خدماتی با همه توان در محل حضور دارند.

وی اظهار کرد: ساکنان مساکن مهر و آپارتمان‌های زیتون اطمینان داشته باشند که شهرداری تا پاکسازی کامل محوطه، محل را ترک نکرده و اقدامات لازم به جهت رضایتمندی شهروندان صورت خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری اضافه کرد: علت وقوع آبگرفتگی نیز توسط کارشناسان بررسی و اقدامات مورد نیاز به جهت جلوگیری از وقوع دوباره چنین اتفاقاتی انجام می‌شود.

همچنین در پی بارش شدید باران در شمال آذربایجان غربی، برخی از معابر شهر شوط دچار آبگرفتگی شد که طبق گزارش‌ها، با تلاش عوامل شهرداری و همچنین کاهش بارندگی ابن مشکل تا حدودی فروکش کرده است.

طبق گزارش هواشناسی، بارش‌های رگباری تا شنبه در آذربایجان غربی ادامه دارد.

کد خبر 6096058

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • بهره‌برداری از بلندترین آسمان‌خراش مسکونی جهان در سال ۲۰۲۸
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب