Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@07:05:04 GMT

ضرورت تقویت زیرساخت‌های ارتباطی الیگودرز

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۲۷۹۰

به گزارش جام جم انلاین لرستان: محمد خدابخشی تصریح کرد: خوشبختانه علیرغم مشکلاتی از جمله صعب العبور بودن، نبود راه دسترسی و زیرساخت های برق کارهای خوبی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان انجام شده که انصافا باید گفت رکورد زده است.
 
نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: کارهایی سخت، بزرگ، با ارزش و البته مهم که نه فقط بخاطر فضای مجازی دانش آموزان کما اینکه مهم است، اما همین آنتن همراه اول و اینترنت گاها جان چندین نفر را نجات داده که ارزش کار ارتباطات و فناوری اطلاعات اینجا مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس فراکسیون توسعه متوازن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته در شهرستان الیگودرز جای کار در حوزه ارتباطات زیاد است که نیاز به تلفن و پوشش همراه اول بسیار مهم و اساسی است.
 
خدابخشی با انتقاد از عملکرد ضعیف اپراتور ایرانسل در شهرستان الیگودرز اظهار کرد: عملکرد ایرانسل در این شهرستان بسیار ضعیف است متاسفانه در جاهایی که ایرانسل کار کرده نارضایتی ها بالاست به طوری که مردم اصلا از این اپراتور رضایت ندارند.
 
وی خواستار رفع مشکل ارتباطی خمه پایین، دره چاه، شاپور آباد، سد بختیاری، سراب دستگرد، فیروزآباد، فهره، گندمینه، گایگان، خاکباد، گل زرد، باغ، جوزیر، اردودر، موس، گله یار، کدیورها و…شد و تاکید کرد: عمده مشکلات حوزه ارتباطات الیگودرز در روستاهاست که نیازمند تلاش، برنامه ریزی، پیگیری و رایزنی از وزارتخانه در بحث جذب اعتبارات هستیم.
 
خدابخشی تاکید کرد: به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی از هیچ تلاشی در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم ارزشمند شهرستان الیگودرز کوتاهی نخواهم کرد لذا از مدیران استانی و شهرستانی، خواستار کمک به رفع موانع و مشکلات توسعه همه جانبه در این شهرستان هستم.
 
وی بیان کرد: در سطح ملی پیگیری های لازم را در جهت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات را برای خدمات شایسته به مردم خواهم شد

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: زیرساخت های ارتباطی الیگودرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران

فرماندار شهرستان گچساران از خسارات باران و طوفان به زیرساخت‌های برق، آب و کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، روانبخش دیهیمی خوب، امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از مناطق آسیب‌دیده ناشی از بارندگی اخیر در شهرستان گچساران، اظهار کرد: طوفان شدید به همراه باران سیل‌آسا شب گذشته در این شهرستان خسارت‌های زیادی را بر جا گذاشته است.

وی افزود: طوفان و باران سیل‌آسای شدید شب گذشته بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی، تأسیسات آب و برق گچساران وارد کرده‌است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های عضو ستاد بحران، شرکت نفت و هلال احمر به طور کامل پای کار هستند، گفت: از شب گذشته تاکنون تمامی دستگاه‌ها در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات آب و برق و دیگر اقدامات لازم هستند.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی میزان خسارت وارده بر اثر این طوفان و باران شدید در دست بررسی است.

دیهیمی خوب خاطرنشان کرد: در برخی نقاط شهر پایه‌های برق بر اثر این طوفان افتاده و ترانس‌ها نیز آسیب دیده‌اند.

کد خبر 750488

دیگر خبرها

  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تصاویر بارش سنگین برف بهاری در این نقطه از ایران
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران