Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@08:00:17 GMT

رسواشدن شوهر خیانتکار در داخل باشگاه بدنسازی + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۲۸۱۷

رسواشدن شوهر خیانتکار در داخل باشگاه بدنسازی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد هندوستانی که با معشوقه خود در باشگاه بدنسازی سرگرم ورزش بود هرگز تصور نمی‌کرد که توسط همسرش گرفتار شود. ویدئویی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده است لحظه‌ای را که همسر این مرد خیانتکار او و معشوقه اش را در باشگاه بدنسازی به دام می‌اندازد نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه این زن ۳۰ ساله به همراه خواهرش در این باشگاه حاضر شدند همسر و معشوقه اش را در حالی که سرگرم ورزش بودند مشاهده کردند. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود این زن در حالی که بسیار عصبانی به نظر می‌رسد به شوهر و معشوقه او حمله ور می‌شود. در این ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای در حالی که این زن به سمت معشوقه شوهرش حمله ور می‌شود این مرد تلاش می‌کند تا او را از زیر ضربات مشت و لگد زنش نجات دهد. در این ویدئو زن عصبانی به دختر جوان حمله ور شده و اقدام به زدن چند ضربه به سر وی و همچنین کشیدن موهایش می‌کند. این اتفاق در تاریخ ۱۵ اکتبر و در منطقه کوه‌ای فیزا رخ داد.

بیشتر بخوانید

رسوا شدن مرد خیانتکار در مقابل هتل!

پس از این حادثه پلیس هند در محل حاضر شد و به بررسی آن پرداخت. «آنیل داجپای» افسر پلیس محلی در این باره گفت: «یک زوج به کلانتری مراجعه و شکایتی را علیه همدیگر مطرح کردند. زن شاکی مدعی است که در باشگاه بدنسازی همسر و معشوقه اش را با هم دیده است. این در حالی بود که شوهر وی با رد این ادعا مدعی است که آن زن جوان را نمی‌شناسد.»

گفتنی است؛ بنا به اعلام پلیس هند این زن قبلا نیز شکایتی مبنی بر آزار و اذیت و درخواست مهریه از شوهرش در کلانتری شاه جهان آباد مطرح کرده بود. از آن زمان تاکنون وی با پدر و مادرش زندگی می‌کند. تحقیقات پلیس هند در مورد این پرونده ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه بدنسازی خیانت به همسر خیانت زناشویی باشگاه بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

یک نوجوان در فرانسه به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ بازداشت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پلیس فرانسه یک نوجوان 16 ساله را به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک پاریس بازداشت کرد.

بر اساس گزارش روزنامه Le Parisien؛ سرویس‌های اطلاعاتی به دلیل پایبندی نوجوان 16 ساله به اسلام‌گرایی افراطی او را تحت نظر گرفتند. او همچنین در پیام‌رسان تلگرام پیامی نوشت و به دنبال خرید مواد مورد نیاز برای ساخت کمربند انفجاری بود. او در این پیام‌ها اشاره کرده بود که می‌خواست به نام یکی از گروه‌های تروریستی بمیرد.

ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک

2 روز قبل مظنون در خانه پدر و مادرش دستگیر و در آنجا تفتیش شد. این نوجوان سپس به ایستگاه پلیس منتقل شد و در آنجا اعتراف کرد که می‌خواسته در جریان بازی‌های المپیک 2024 همراه با کمربند انفجاری دست به حمله بزند و وقتی بازداشت شود، بر اثر گلوله‌های پلیس جان خود را از دست بدهد.

در طول بازرسی، بازرسان اسناد دست‌نویس، از جمله سوگند وفاداری به یکی از گروه‌های تروریستی را پیدا کردند. گوشی تلفن همراه متهم کشف و ضبط و برای بررسی ارسال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند