Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:25:59 GMT

نقی‌زاده: جبران می‌کنیم و روزهای خوبی می‌سازیم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۲۹۱۷

نقی‌زاده: جبران می‌کنیم و روزهای خوبی می‌سازیم

هافبک آلومینیوم معتقد است در زدن ضربات آخر مقابل پدیده موفق عمل نکردند و همین اتفاق اجازه برتری به آنها نداد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده درباره تساوی آلومینیوم مقابل پدیده اظهار کرد: توپ و میدان کاملا در اختیارمان بود، اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم ولی امیدوارم در بازی بعد جبران کنیم و نمایش بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم مالکیت توپ ۷۰ به ۳۰ برای ما بود و اگر کمی دقت می‌کردیم، با سه امتیاز از زمین بیرون می‌آمدیم.

 

او ادامه داد:ما به دنبال یک شروع خوب در لیگ برتر بودیم و کاملا با برنامه کار کردیم، اما تنها مشکل ما گل نزدن مقابل پدیده بود که فکر می‌کنم به مرور زمان و با هماهنگی بیشتر بچه‌های تیم این مسئله هم حلق می‌شود و جای نگرانی نیست. تک‌تک بچه‌های تیم در خودشان این توانایی را می‌بینند و اطمینان دارند شرایط بهتر می‌شود و نتایج خوبی می‌گیریم.

 

هافبک آلومینیوم یادآور شد: درست است پدیده شرایط خوبی نداشت، اما بازیکنان آنها جوان و باانگیزه بودند و می‌خواستند خودشان را نشان بدهند و از طرف دیگر با بازیکنان زیادی دفاع می‌کردند و اجازه نمی‌دادند مهاجمان ما در موقعیت گلزنی قرار بگیرند، اما به نظرم اگر یکی، دو هفته دیگر به این تیم می‌خوردیم و به هماهنگی بیشتری می‌رسیدیم، قطعا سه امتیاز را می‌گرفتیم.

 

نقی‌زاده یادآور شد: تیم خوبی داریم و تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا بهترین نتایج و عملکردی در شان مردم استان مرکزی و شهر اراک داشته باشیم. بخاطر تغییرات زیاد نیاز به زمان داریم تا هماهنگ شویم، اما نوید روزهای خوب را در ادامه فصل می‌دهیم.

 

او با بیان اینکه صحبت از کسب سهمیه برای تیم‌هایی مثل ما که دومین سال حضورشان در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند، زود است، گفت: تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم و از دیدار هفته آینده تلاش بیشتری خواهیم کرد تا با یک نمایش بهتر فولاد را شکست دهیم.

علیرضا نقی زاده آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا نقی زاده آلومینیوم اراک نقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسن زاده در پایان دیدار با تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: ابتدا به تمام بازیکنان خسته نباشید می گویم، تایلند تیم باکیفیتی بود و حضور تماشاگران باعث شده بود تا بازی زیباتری را شاهد باشیم.

او ادامه داد: همه بازیکنان متحد شده بودیم تا جام را به ایران بیاوریم و این قهرمانی را به مردم کشورمان اهدا می‌کنیم و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.

کد خبر 6091254

دیگر خبرها

  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست