Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛ح سین عروجی گفت: هم اکنون تصفیه خانه فاضلاب شمال با 200 هزار متر مربع  بیشترین مساحت فضای سبز را به خود اختصاص داده و پس از آن به ترتیب تصفیه خانه فاضلاب شاهین شهر با 190 هزار متر مربع، تصفیه خانه فاضلاب فولادشهر با 180 هزار متر مربع، تصفیه خانه فاضلاب جنوب با 150 هزار متر مربع، تصفیه خانه فاضلاب شرق و تصفیه خانه فاضلاب بهارستان هر کدام با 50 هزار متر مربع و تصفیه خانه فاضلاب سپاهان شهر با 20 هزار متر مربع قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در ایام سخت کم‌آبی و خشکسالی سعی شد تا با غرس درختان سازگار با خشکسالی و بهره گیری از شیوه های نوین آبیاری، فضای سبز تصفیه خانه ها کمترین آسیب را ببیند .

وی گفت: درختان کاج، توت زینتی کاکوزا، سرو نقره‌ای، زیتون میراکل، اکالیپتوس، سرو بادبزنی، زبان گنجشکی، سرو خزنده و سرو شیرازی از جمله درختان کاشته شده در فضای سبز تصفیه خانه های فاضلاب تحت پوشش است که بیشترین سازگاری با پساب را درختان زیتون و کاکوزا دارند.

وی در عین حال اظهار کرد: اگر پساب مورد نیاز تامین شود امکان توسعه فضای سبز تصفیه خانه های فاضلاب تا 500 هزار متر مربع دیگر نیز وجود دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فضای سبز اب اصفهان فضای سبز تصفیه خانه تصفیه خانه فاضلاب هزار متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده، در جلسه‌ای که با حضور عوامل بخش آزمایشگاه امور آب و فاضلاب این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه پیک مصرف آب در فصول گرم سال قرار گرفته‌ایم، لازم است نظارت و مدیریت دقیق برای کنترل بهداشت آب، آزمایش و نمونه‌برداری از چاه‌های آب انجام شود.    وی با تاکید بر اینکه تمامی چاه‌های آب باید از استاندارد لازم برخوردار باشند، افزود: با تلاش و کنترل‌های مستمر، باید آب شرب سالم و بهداشتی را در دورترین و نزدیک نقاط شهری و روستایی به دست مشترکان برسانیم.    پاشازاده به فرارسیدن فصل گرما و خطر انتقال بیماری در تابستان اشاره و عنوان کرد: کیفیت آب خط قرمز مجموعه آب و فاضلاب است و از این رو نباید در زمینه کنترل کیفی آب شرب با جدیدت پیگیری و با نمونه برداری صحیح از خطا‌های آزمایش آب جلوگیری شود.    در ادامه این جلسه عوامل مجموعه آزمایشگاهی امور آب و فاضلاب ارومیه، مشکلات و دغدغه‌های مربوط در این حوزه را مطرح و بر رفع آنها تاکید شد.

دیگر خبرها

  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر