Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم آگاهی و اطلاع مجلس از محتوای برنامه ۲۵ ساله ایران و چین گفت: اگر دولت سیزدهم مصمم به ادامه دادن این قرارداد است و بخواهد سیاست دولت پیش را برای امضای قرارداد، تبادل اسناد و همکاری‌های بلند مدت پیش ببرد، باید سیر قانونی خودش را تا تصویب در مجلس طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از بی‌اطلاعی مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جزئیات توافق ایران و چین در مراحل ابتدایی اظهار کرد: پس از اعتراض نمایندگان، توضیحاتی داده شد که این موضوع در حد یک سند است و مراحل بعدی آن قطعاً باید به تصویب مجلس برسد.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به کناره‌گیری علی لاریجانی از مسئولیت امور قرارداد برنامه  ۲۵ ساله ایران و چین گفت: اگر به مذاکره مجدد و طرح موضوع نیاز باشد، لازم است مسئله دوباره مورد توجه مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار بگیرد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: چین عضو کمیسیون امنیت ملی نوش آبادی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

محمدجواد آذری جهرمی ، خواستار تجدیدنظر در سیاست‌های ضداینترنت توسط مسئولان دولت سیزدهم شد.   وی در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهر‌ها فراهم می‌آورد و حتی در برهه‌ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه‌های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده‌تر بر اینترنت در روز‌های برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است.   کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی‌ها را ارج خواهند نهاد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌