Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@16:17:48 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۳۳۴۲

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

پرسپولیس و فولاد امروز از ساعت ۱۸:۰۰ در آخرین بازی هفته اول لیگ بیست و یکم به مصاف هم می روند.

به گزارش طرفداری، در فاصله دو ساعت تا آغاز این بازی، ترکیبی در قالب ترکیب احتمالی پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده که کمی عجیب است.

در این ترکیب، سعید آقایی، سیامک نعمتی و عیسی آل کثیر نیمکت نشین هستند.

طبق آنچه در فضای مجازی پیچیده؛ حامد لک امروز درون دروازه است، زوج سید جلال حسینی و فرشاد فرجی در قلب خط دفاعی بازی می کنند، وحید امیری مدافع چپ و مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس هستند، سرلک و رضا اسدی دو هافبک میانی این تیم خواهند بود و جلوتر از آنها احسان پهلوان و مهدی ترابی قرار دارند و خط حمله هم به مهدی عبدی و امید عالیشاه سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ترکیب برای بازی با فولاد کمی عجیب به نظر می رسد چرا که هم بازی ندادن عیسی آل کثیر و هم دور کردن وحید امیری از دروازه حریف آن هم در حالی که سعید آقایی دوران نقاهت را پشت سر گذاشته دور از ذهن است. البته نیمکت نشین کردن سیامک نعمتی به این دلیل است که او به واسطه سرماخوردگی در تهران مانده و همراه تیم به اهواز نرفته است.

پرسپولیس امروز در اولین بازی فصل جدید (البته در لیگ برتر و بدون احتساب بازی با استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان) جدا از سیامک نعمتی، نسبت به فصل قبل سه غایب قطعی دارد؛ شهریار مغانلو که سپاهانی شده و احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی زادگان که حالا لژیونر هستند و باید دید آیا یحیی سدو غایب دیگر هم به تیمش اضافه می کند و آقایی و آل کثیر را روی نیمکت می نشاند؟

بازی امروز دو تیم از ساعت ۱۸:۰۰ به میزبانی فولاد آغاز می شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند

به دلیل عملکرد ضعیف در دیدارهای قبلی، یورگن کلوپ تصمیم گرفت تیمش را دستخوش تغییر کند. 

طرفداری | با تصمیم یورگن کلوپ، محمد صلاح و داروین نونیز دیدار با وست هم را از روی نیمکت شروع می کنند. این دو بازیکن با سه گل در هفت بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر انگلیس به دلیل تمام کنندگی ضعیفشان مورد انتقاد قرار گرفته اند. عملکردی که در در بازی های اخیر چند بار تکرار شد و در جریان شکست 0-2 مقابل اورتون به بدترین حالت ممکن رسید.

هاروی الیوت و کودی خاکپو به جای این دو بازیکن در ترکیب ابتدایی قرمزها قرار گرفتند و همراه با لوئیس دیاز، خط حمله سه نفره تیم کلوپ را می سازند. خاکپو دیدار با اورتون را به دلیل تولد فرزندش از دست داده بود. جرل کونسا، رایان خرافبنرخ و واتارو اندو هم به ترتیب در ترکیب اصلی، جانشین ابراهیما کوناته، کرتیس جونز و دومینیک سوبوسلای شدند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی