Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی پهلوانی، قهرمانی کشور با گرامی داشت یاد شهدا و یادواره شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی از یکم آبان ماه در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این مسابقات در اوزان ۵۵، ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰ و ۱۰۰+ کیلوگرم برگزار می‌شود.

به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم، مدال قهرمانی و جوائز نقدی اهدا خواهد شد و نفر اول سنگین وزن و صاحب بازوبند پهلوانی مبلغ سی میلیون تومان، نفر دوم بیست میلیون تومان و نفرات سوم هر کدام مبلغ ده میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بقیه اوزان به نفرات اول مبلغ پنج میلیون تومان، نفرات دوم مبلغ سه میلیون تومان و نفرات سوم مبلغ یک میلیون تومان پاداش پرداخت می‌گردد و به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات جام قهرمانی اهدا خواهد شد.

مهرعلی باران چشمه، سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه و کشتی پهلوانی در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار کرد: مقامات عالی کشوری و لشگری به این مسابقات دعوت شده اند و تلاش می‌کنیم که بازوند پهلوانی این مسابقات توسط رئیس جمهور کشورمان بسته شود. ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بیش از ۱۰۰۰ سال در کشورمان قدمت دارد و مردم این ورزش را دوست دارند. امسال با توجه به اینکه مسابقات المپیک و جهانی برگزار شد، چند تن از کشتی گیران نامدار کشورمان در مسابقات حضور ندارند، اما با دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این خصوص صحبت کردم و امیدوارم سال آینده این رقابت‌ها با حضور کشتی گیران نامدار کشور برگزار شود.

بیشتر بخوانید

باران چشمه: همه گیری ویروس کرونا بر زندگی مرشدان تاثیرگذار بود/۶۰ درصد زورخانه‌های کشور خصوصی هستند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهرعلی باران چشمه کشتی پهلوانی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا نابینایان-کم بینایان با نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این رقابتها با حضور ۷۰ ورزشکار و ۱۷ تیم دربخش نابینایان وکم بینایان طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه برگزار شد.

علیرضا امیری مرگاوی از ساری با مربیگری بهنام عبدی در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره درماده ۱۰۰ متر کرال پشت و قورباغه شد.

همچنین محمد جواد محمدیان دیگر شناگر توانمند ساروی موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز در مواد ۴۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر کرال بدست آورد.

دیگر خبرها

  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور