Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:08:26 GMT

شهرخودرو، نام نماینده لیگ برتری خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۳۴۵۸

شهرخودرو، نام نماینده لیگ برتری خراسان رضوی

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو از قطعی شدن نام این تیم در نزد مسئولان سازمان لیگ خبر داد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از کشمکش‌های جنجالی و عجیب درباره نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ بیست و یکم، موضوع نام آن بود؛ چرا که هیات فوتبالی‌ها تیم را به عنوان «پدیده» می‌دانستند و در طرف مقابل، مدیران باشگاه اصرار به نام «شهر خودرو» داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌هم در شرایطی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم با نام شهر خودرو شرکت کرده بود اما مسئولان هیات فوتبال اعتقاد داشتند که این تیم وجود خارجی ندارد و اسم تیم پدیده است!

 

با این‌حال در هفته نخست هم روی کارت بازیکنان نام پدیده خراسان به ثبت رسید؛ اما در ادامه این کشمکش و دعوای میان باشگاه و هیات فوتبال، مدیران شهر خودرو پیگیری‌هایی را در جهت صدور کمیسیون ماده 5 و هم‌چنین نامه‌نگاری با سازمان لیگ برای به رسمیت شناختن نام شهر خودرو داشتند.

 

مسعود معمایی در این‌باره توضیح داد: شما می‌توانید همین الان از سازمان لیگ سوال کنید؛ ما رفتیم و اصلاح کردیم و تبدیل شد به شهر خودرو. شما از مسئولان سازمان لیگ سوال کنید که نام تیم پدیده است و یا شهر خودرو و ببینید پاسخ آن‌ها چیست.

 

معمایی در واکنش به صدور کارت بازی با نام پدیده گفت: مسئولان هیات فوتبال در قراردادهای تیم ما آمدند مهر باشگاه را لاک گرفتند و مهر پدیده را زدند؛ شما تا به حال در کدام هیات استانی دیده‌اید که چنین اتفاقاتی رخ بدهد و برای تیم استان‌شان حاشیه‌سازی کنند؟ همه حمایت می‌کنند، ما هر کاری کردیم که این دوستان با ما کنار بیایند، فقط در حال سنگ‌اندازی هستند.

 

پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد هیات فوتبال سازمان لیگ شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد

تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا با نتیجه یک بر صفر رئال سوسیداد را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آنوئتا با قضاوت خوزه لوئیس مونوئرا مونترو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر رئال مادرید به پایان رسید.

در این مسابقه آردا گولر ستاره جوان و مسلمان این تیم برای اولین بار در لالیگا در ترکیب اولیه رئال مادرید جای گرفت و جواب خوبی هم به اعتماد سرمربی ایتالیایی لوس بلانکوس داد. گولر موفق شد تک گل این دیدار را در دقیقه ۲۹ به ثمر برساند. آردا موفق شد پاس در عرض کارواخال را با یک ضربه دقیق و زمینی تبدیل به گل ۳ امتیازی کهکشانی‌ها در این دیدار کند.

با این نتیجه رئال مادرید صدرنشین ۸۴ امتیازی شد و فاصله خود را با بارسلونا به عدد ۱۴ رساند. در مقابل رئال سوسیداد با ۵۱ امتیاز در رتبه ششم قرار گرفت. با این برتری تیم فوتبال رئال مادرید با روحیه بالا به استقبال دیدار مقابل بایرن مونیخ در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ارو÷ا می‌رود.

دیگر خبرها

  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد