Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر عراق در دیدار با فرماندهان نظامی و امنیتی گفت که باید همزمان با حفظ امنیت معترضان از نفوذ افراد خرابکار به جمع آن‌ها جلگیری شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق روز پنج شنبه (دیروز) با حضور در مقر فرماندهی عملیات مشترک عراق، با فرماندهان امنیتی و نظامی این کشور دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته خبرگزاری نینا نیوز، الکاظمی در این دیدار ضمن کسب اطلاع از فعالیت‌های نیرو‌های نظامی و امنیتی عراق در عرصه‌های مختلف، توصیه‌هایی به فرماندهان کرد و گفت که عراق همچنان میراث‌دار تهدیدات بزرگی است که از سال ۲۰۰۳ به جا مانده و اثرات آن باقی است و از این رو باید تلاش‌ها در راستای ثبات و امنیت تشدید شود.

نخست‌وزیر عراق که پیش از این سمت، رئیس سازمان اطلاعات ملی عراق بود، بر لزوم افزایش اقدامات شناسایی و دوری از اطلاعات فریب‌دهنده تأکید کرد و گفت که تروریست‌های داعش تلاش دارند تا از هر حفره امنیتی یا شرایط اجتماعی استفاده کنند و در این میان دستگاه‌های امنیتی باید در آمادگی کامل باشند.

مصطفی الکاظمی در این راستا گفت که نیرو‌های امنیتی می‌بایست ضمن تأمین امنیت تظاهرات کنندگان طبق قانون اساسی و حفظ دارایی‌های عمومی و خصوصی، مانع ورود نفوذی‌ها در میان آنان شوند.

نخست‌وزیر عراق در ادامه به لزوم تعهد نظامیان به میهن عراق تأکید کرد و گفت که هر فردی حق دارد عقاید دینی و مذهبی خود را داشته باشد، اما تعهد او در قالب نیرو‌های نظامی فقط باید «میهن» باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عراق ایران تلاش نیروی نظامی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)

عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز به سوی خودروی  یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد.   به گزارش نور نیوز؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.   در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».    «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم    جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت «عرم ابوالفول» از فرماندهان گردان «طولکرم» وابسته به «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان آن را یک «ننگ سیاسی» برای این نهاد سیاسی دانست.   حماس گفت که اینگونه اقدامات تنها خدمت به اسرائیل است.   در این بیانیه آمده است: همگی باید به مسئولیت خود برای پایان دادن به این اقدامات خلاف و تغییر روند نهادهای امنیتی در مسیر صحیح،عمل کنند.   خودرو «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم که به آن شلیک شد کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • ترور فرمانده نظامی سرایا القدس به دست تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان