Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نظری ظهر جمعه در مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید شهرستان خمین اظهار کرد: توجه به مشکلات موجود و بیماری‌های ناشی از کم تحرکی که بعضاً حتی جوانان با آن روبرو هستند نیاز داریم تا بستری برای توسعه ورزش در بین مردم و اقشار مختلف فراهم شود که در این راستا نیازمند تدوین و اجرای برنامه‌های ورزشی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متأسفانه شهرستان خمین با محدودیت‌های مختلفی در بخش امکانات و زیرساخت روبرو است که با وجود همه این موارد ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی خوبی در اختیار دارد با این حال توسعه و پیشرفت و حرکت رو به رشد خوبی در حوزه ورزش در بین جوانان شهرستان اتفاق افتاده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان خمین در حوزه ورزش، تصریح کرد: شهرستان خمین از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است به طوری که با وجود محدودیت‌ها در سطح شهرستان اکنون تنها استخر سرپوشیده خمین که تنها استخر بخش دولتی است سال‌ها به سبب عدم تخصیص اعتبارات لازم نتوانسته به بهره‌برداری برسد.

نظری گفت: اقدامات بسیاری انجام شده اما امکانات با نیاز مردم فاصله زیادی دارد که باید مورد توجه باشد و تلاش کرد تا زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان خمین بیش از گذشته توسعه یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار کرد: امیدواریم شاهد تحول در عرصه ورزشی باشیم و با توجه به تغییرات سبک زندگی مردم در کشور توجه به حوزه ورزش امری جدی و حیاتی است به طوری که به لحاظ سلامت جسمی، روحی و روانی و انبوه آسیب‌های اجتماعی که امروز به فراوانی در کشور دیده می‌شود.

کد خبر 5333771

منبع: مهر

کلیدواژه: خمین وزارت ورزش و جوانان مجمع نمایندگان استان مرکزی علیرضا نظری ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی همدان شهرستان خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت

 معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت گفت: سطح زیر کشت زعفران در این استان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت و نسبت به ۱۰ سال گذشته نیز رشد چشمگیری دارد.چ

معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: کم‌آب‌بر بودن این گیاه مزیت مهمی است که با شرایط آب و هوایی استان مرکزی سازگاری دارد و در شهرستان‌هایی مانند کمیجان یا خمین که در سال گذشته به دلیل کم‌آبی ۱۵۰ حلقه چاه آب در این شهرستان خشک شد فرصت مناسبی است.

اسدی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان خمین در تولید زعفران استان مرکزی رتبه اول را دارد و با این کشت به نحوی با تنش‌های آبی مقابله شده است و جایگزین مناسبی برای گیاهان آب‌بر محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم