Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهرستان اصلاندوز مغان به عنوان قطب کشاورزی و عشایری کشور شناخته می‌شود در این راستا باید به اصلاندوز مغان به عنوان قطب کشاورزی کشور توجه جدی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ،  محمد مهدی اسماعیلی در جلسه شورای اداری شهرستان اصلاندوز با تاکید بر نقش منطقه مغان در کشور اظهار داشت: در سطح کشور باید به مناطق و شهرستان‌های تاثیرگذار توجه جدی شود و استان اردبیل به ویژه شهرستان‌های شمال استان ازجمله اصلاندوز در تقویت جبهه تولید کشور نقش اساسی ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرهنگ غنی عشایری منطقه مغان افزود: شهرستان اصلاندوز مغان به عنوان قطب کشاورزی و عشایری کشور شناخته می‌شود در این راستا باید به اصلاندوز مغان به عنوان قطب کشاورزی کشور توجه جدی شود.

اسماعیلی با بیان اینکه توزیع اعتبارات باید از حالت چانه زنی خارج شود تصریح کرد: با توجه به اینکه مناطقی همچون اصلاندوز در سطح کشور و استان می‌تواند بسیاری از محصولات کشاورزی و دامی مورد نیاز کشور را تامین کند در این خصوص توزیع اعتبارات باید از حالت چانه زنی خارج شود و این مناطق توجه جدی شود.

وزیر ارشاد: بازآرایی فرهنگی را در دستور کار داریموزیر ارشاد: 14 هزار مسکن جدید برای خبرنگاران احداث می‌شودوزیر ارشاد در قزوین: قانون خرید آثار هنری توسط دولت را احیا می‌کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم وجود صنایع تبدیلی و تکمیلی در منطقه مغان تاکید کرد و ادامه داد: اگر صنایع تبدیلی و تکمیلی مورد نیاز عرصه کشاورزی منطقه در اصلاندوز مغان ایجاد شود می‌تواند در تقویت تولید محصولات کشاورزی نقش بی‌بدیل داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات و مسائل موجود در سطح شهرستان اصلاندوز مغان اظهار کرد: نبود حداقل ترین امکانات و نیازها در شهرستان اصلاندوز و محرومیت در عرصه‌های مختلف در این منطقه بسیار دردآور است که در دولت سیزدهم خدمتگزاران مردم ولایت مدار منطقه پیگیر رفع مشکلات خواهند بود.

انتهای پیام/146/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان اصلاندوز توجه جدی شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران

سخنگوی صنعت آب با اشاره به صدور هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های رگباری شدید و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور گفت: در تعطیلات پیش رو، مردم از نزدیک شدن و اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب، اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی صادره در خصوص فعالیت سامانه بارشی در سطح اغلب استان‌های کشور از روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت تا جمعه 14 اردیبهشت، احتمال وقوع بارش‌های رگباری شدید و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد. 

وی افزود: براین اساس، ضروری است از حضور و فعالیت در بستر و حاشیه رودخانه‌های استان‌های غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور اجتناب شود.

سخنگوی صنعت آب کشور بیان داشت: مناطق تحت پوشش سامانه بارشی موضوع هشدارهای هواشناسی اخیر به‌طور عمده عبارتند از استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، لرستان، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، یزد و خراسان جنوبی است. 

وی خاطرنشان کرد: البته احتمال فعالیت سامانه در استان‌های همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، اردبیل، گیلان، مازندران و قم نیز وجود دارد و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاره، احتمال طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

قاسم‌زاده تأکید کرد: با توجه به تقارن ایام بارشی با تعطیلات پیش‌رو و احتمال مسافرت هموطنان عزیز در سطح کشور، لذا توجه ویژه به هشدارهای سازمان هواشناسی کشور و رصد وضعیت بارشی مقصد سفرها و اجتناب از ورود به بستر و حاشیه رودخانه‌ها ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام