Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@06:29:07 GMT

امامان جمعه هرمزگان امروز چه گفتند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۳۹۶۱

امامان جمعه هرمزگان امروز چه گفتند؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گرامیداشت هفته وحدت،تاکید بر حل مشکلات معیشتی مردم مهم ترین محور خطبه های امروز امامان جمعه در شهرستان های هرمزگان بود.

 امام جمعه بندرلنگه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: پیامبر اسلام (ص) پرچم دار وحدت و برادری بین مسلمانان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اسماعیل نیا از مسئولان کشور‌های مسلمان درخواست کرد به اسرائیل و استکبار جهانی اعتماد نکنند.

خطبه‌های نماز جمعه میناب

امام جمعه میناب گفت: مسجد در اسلام از اهمیت بالایی برخودار است و نیاز است خیران در محلاتی که به مسجد نیاز است مسجد بسازند.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی افزود: در عزل و نصب‌ها از دستپاچگی اجتناب شود و قدرکسانی که به نظام خدمت کرده اند را بدانیم و به آن‌ها زمان بدهیم.

خطبه‌های نماز جمعه قشم

امام جمعه قشم گفت: اجرای طرح ایجاد پل خلیج فارس که جزیره قشم را به سرزمین اصلی متصل می‌کند پس از ۱۲ سال، اکنون به آبروی نظام جمهوری اسلامی و آرزوی مردم جزیره قشم تبدیل شده است.

امام جمعه قشم ضمن قدردانی از حذف عوارض تردد مردم جزیره قشم در بندر پُهل، افزود: علاج واقعی حل مشکلات، ساخت پل خلیج فارس و نیز ایجاد راه‌های مناسب و استاندارد است.

خطبه‌های نماز جمعه اهل تسنن قشم

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: در مسیر ایمان به پیامبر خدا (ص) و سیره ایشان، تنها با شعار و سخنان زیبا نمی‌شود، راه رسول خدا (ص) صراط مستقیم است که باید به صورت عملی در آن راه پای نهاد.

شیخ خطیبی افزود: بسیاری از جوانان قشمی به دلیل نداشتن زمین و مسکن در شهر و روستای اجدادی خود، دچار افسردگی و سر درگمی شده اند که باید هر چه زدتر با تدبیر مناسب، این مشکل از میان برداشته شود.

خطبه‌های نماز جمعه پارسیان

امام جمعه شهرستان پارسیان یکی از مطالبات جدی خانواده‌ها بویژه جوانان پارسیانی را معضل بیکاری عنوان کرد و گفت: مسئولان باید برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان شب و روز تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان پارسیان با انتقاد از رکود سیزده ساله منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان گفت: هزینه کم کاری دیروز را امروز جوانان ما متحمل می‌شوند و ما شاهد طیف گسترده‌ای از جوانان بیکار در شهرستان هستیم.

خطبه‌های نماز جمعه رودان

امام جمعه رودان گفت: رودان همچنان از نبود زیرساخت‌های مناسب ورزشی رنج می‌برد و مسئولانی که وعده حل مشکلات ورزش رودان را داده اند، به وعده خود عمل کنند.

حجت الاسلام مهدی دری با تبریک هفته وحدت ابراز امیدواری کرد همیشه وحدتی پایدار و دائم میان شیعیان و اهل سنت برقرار باشد.

خطبه‌های نماز جمعه بشاگرد

امام جمعه بشاگرد ضمن تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان گفت: ایران انقلابی از معدود کشور‌هایی است که به برکت انقلاب اسلامی چهل سال است که طعم خوش استقلال را چشیده است.

حجت السلام حسین غلامی افزود: از دولت سیزدهم انتطار می‌رود در سطح شهرستان‌ها از جوانان انقلابی، مجاهد، متخصص و پای کار استفاده کند.

خطبه‌های نماز جمعه حاجی آباد

امام جمعه حاجی آباد، راهبرد کنونی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ایجاد بی ثباتی از طریق فعال کردن گسل‌های قومی و دامن زدن به تنش‌های مذهبی در کشور‌های اسلامی عنوان کرد.

حجت الاسلام ابراهیم شریفی گفت: دو مولفه اعتماد نکردن به دشمن و اعتماد و اتکاء به ظرفیت‌های داخل کشور از مهمترین اقداماتی است که باید در اولویت قرار بگیرند.

خطبه‌های نماز جمعه بندرخمیر

امام جمعه خمیر از استاندار هرمزگان درخواست کرد در مورد گرفتن عوارض اسکله پل به قشم تصمیمات کارشناسی شده تری اتخاذ کند.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی گفت: هفته وحدت برای شهرستان بندرخمیر جلوه‌های بصری و معنوی مبارکی از تقویت نمود اخوت اسلامی است و این موضوع باید تقویت شود.

خطبه‌های نماز جمعه جاسک

امام جمعه شهرستان جاسک گفت: پس از انقلاب در همه عرصه‌ها کشور ما در حال پیشرفت است و روز به روز رو به بهبود است.

حجت الاسلام ذاکری افزود: راه مقابله با استکبار این است که بدنبال خنثی سازی تحریم باشیم و هرچقدر تولید داخلی افزایش یابد تحریم‌های دشمن بی اثر می‌شوند.

نماز جمعه سیریک

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: جولان ماشین‌های قاچاق سوخت، امنیت همه مردم این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

حجت الاسلام محسن سالاری افزود: امروز یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان سیریک از استاندار جدید حل مسئله قاچاق سوخت و از همه مهمتر تردد افسار گسیخته ماشین‌های سوخت در جاده‌های شهرستان است.

خطبه‌های نماز جمعه بوموسی

امام جمعه بوموسی گفت: با توجه به موقعیت ویژه شهرستان بوموسی، باید زیرساخت هایش تکمیل شود و مشکل مردم در زمینه رفت و آمد به جزیره و همچنین مشکل نانوایی برطرف شود.

حجت الاسلام پاک نژاد همچنین ضمن محکوم کردن کشتار شیعیان افغانستانی توسط داعش، خواستار برخورد طالبان با تروریست‌ها شد.

خطبه‌های نماز جمعه هرمز

امام جمعه موقت هرمز گفت: جایگاه و نقش شهدای دانش آموز جزیره هرمز و استان هرمزگان در دفاع مقدس به دانش آموزان نسل جدید گفته شود.

حجت الاسلام عبدالحمید گلزاری، هفته وحدت را فرصت مناسبی برای تقویت اتحاد بین جامعه اسلامی عنوان کرد.

خطبه‌های نماز جمعه توکهور وهشتبندی

حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه توکهور وهشتبندی به برگزاری رزمایش مدافعان حریم ولایت اشاره کرد و گفت: برگزاری این رزمایش که آسمان سراسر کشور را پوشش داد نشان از اقتدار و توانمندی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقامه نماز نماز جمعه خطبه های نماز جمعه امام جمعه شهرستان حجت الاسلام هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در مراسم معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان افزود: از این پس برادران اهل سنت ما در مرکز اسلامی استان، شاهد شتاب و هماهنگی بیشتری در امور فرهنگی، مدرسه علوم دینی و مساجد خواهند بود.
مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: زندگی برادرانه، در کنار وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت استان، در کشور مثال زدنی است.
آصف باصره افزود: حرکت در مسیر رشد این وحدت، نیازمند همدلی همه جانبه است.
دبیر شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت هم گفت: جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد و ارتقاء علمی و معنوی برادران اهل سنت است.

بیشتربخوانید:برگزاری محفل انس با قرآن در شهرداری بندرعباس
حجت الاسلام کاظم لطفیان افزود: در کشور ما اعتماد به توانایی و ایده‌های برادران اهل سنت جزء اولویت‌ها است.
در پایان این مراسم حجت الاسلام آصف باصره به عنوان مدیر مرکز اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمدرضا باوقار قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه