Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ راجع به مصدومان احتمالی این تیم مقابل لیورپول صحبت می کند.

تیم های منچستریونایتد و لیورپول روز یکشنبه و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لیورپول، راجع به بازی قبلی این تیم مقابل آتالانتا گفت:

این یکی از آن شب های فوق العاده لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت فوق العاده‌ای مقابل آتالانتا داشتیم که این نتیجه، چندین مصدوم و بازیکن آسیب دیده را برای ما به همراه داشت. به طور معمول ما انتظار چنین مسائلی را داریم. امروز جمعه است و بازی در روز یکشنبه برگزار می شود، بنابراین به تمامی بازیکنان خود برای حضور در این مسابقه زمان می دهیم. ممکن است برای تقابل با لیورپول، 2 یا 3 بازیکن خود را در اختیار نداشته باشیم اما باید تا روز یکشنبه صبر کنیم.

درباره بازی با لیورپول

یک نمایش خوب باید شامل عملکردی خوب در زمینه دفاعی و تهاجمی باشد. لیورپول تیمی فوق العاده است و وقتی که مقابل چنین تیمی بازی می کنید، گاهی اوقات نمی توانید مقابل توانایی های فردی بازیکنان آن ها دفاع کنید اما به عنوان یک تیم ما باید منسجم و جنگنده باشیم و تمام انرژی، دانش و ذهنیت خود استفاده کنیم. برای کسب نتیجه لازم مقابل بهترین تیم های اروپا و جهان باید از تمامی طرفیت های خود استفاده کنیم و لیورپول نیز یکی از آن تیم ها است. در لیگ برتر، جایگاه آن ها از ما بالاتر است. عملکرد لیورپول طی 4 سال گذشته فوق العاده بوده است و ما نیز خواهان انجام چنین عملکردی هستیم. فصل گذشته، در لیگ بالاتر از آن ها قرار داشتیم. لیورپول در سال گذشته با بحران مصدومیت مواجه بود اما اکنون به بهترین فرم خود بازگشته اند.

درباره مقایسه محمد صلاح و رونالدو

من همواره در تمامی رقابت ها از رونالدو حمایت می کنم. او فوق العاده است و رکوردهای گلزنی بسیار خوبی را نیز به ثبت رسانده است اما اکنون گفته می شود که محمد صلاح از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است. گل هایی که اخیرا صلاح به ثمر رسانده را دیده ایم و می دانیم که برای مهار او، باید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. باید از تماشای بازی چنین بازیکنانی لذت ببریم. روز یکشنبه باید در زمینه دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم البته نه فقط مقابل صلاح؛ من یکی از تحسین کنندگان خط حمله لیورپول هستم و آن ها مانه، فیرمینو و ژوتا را در اختیار دارند که مدت ها است در کنار یکدیگر بازی می کنند. بنابراین در بازی مقابل لیورپول، باید به دقت آن ها را زیر نظر داشته باشیم و دروازه خود را بسته نگه داریم.

مصدومیت برونو فرناندز

در چنین بازی هایی همچون بازی با آتالانتا، همواره برخی از بازیکنان دچار مصدومیت می شوند. امیدوارم برای بازی با لیورپول بتوانم یک ترکیب کاملا آماده را راهی میدان کنم. حضور برونو فرناندز مقابل لیورپول در ابهام است اما او تمام تلاشش را برای حضور در این مسابقه انجام خواهد داد.

درباره عملکرد فرد

فرد بازیکن بسیار خوبی است. او حضور ثابتی در ترکیب تیم ملی برزیل دارد که همین موضوع خود نشان دهنده کیفیت بالای او است. شخصیت و نگرش فوتبالی او فوق العاده است و همیشه لبخندی بر لب دارد. در حال حاضر نمی توانم به شما بگویم که فرد برای بازی با لیورپول آماده خواهد بود یا خیر اما او تمام تلاش خود را انجام می دهد تا برای بازی روز یکشنبه، ما را همراهی کند.

درباره کامبک مقابل آتالانتا

چنین کاری را بارها در اینجا انجام داده ایم و این بازگشت ها در DNA این باشگاه وجود دارد. هرگز نباید تسلیم شد و این موضوع در مستند سر الکس فرگوسن نیز گفته شده است. هواداران همیشه از ما چنین انتظاری (تسلیم نشدن) دارند. در بازی های خود باید هر آنچه که در توان داریم را به کار بگیریم و تمام تلاش خود را انجام دهیم و وقتی که این کار را با بازیکنانی با کیفیت انجام دهید، ممکن است پیروز شده یا ببازید اما هنگام خروج از زمین، باید بدانید که تمام تلاش خود را انجام داده اید. در نیمه نخست بازی با آتالانتا، تیم ما تمام تلاش خود را انجام می داد و با به زمان بین دو نیمه نیاز داشتیم تا باور بازیکنان را تقویت کنیم و امیدوار باشیم تا این پایان دوران بد ما باشد.

اهمیت پیروزی مقابل 6 تیم برتر لیگ

6 تیم بزرگ لیگ دیگر چیست؟ در این لیگ، تک تک بازی های ما مهم و دشوار است و اصلا حق نداریم مقابل هیچ تیمی در لیگ برتر، بهترین نمایش خود را ارائه نداده و کمتر از حد لازم تلاش کنیم. در فصل گذشته، مقابل تیم های بزرگ موفق به ثبت کلین شیت شدیم. اخیرا صحبت های زیادی درباره ضعف ما در زمینه دفاعی مطرح شده است اما این مسئله مهمی برای ما محسوب می شود. بازی در برابر چنین تیم هایی بسیار دشوار است.

مقایسه داوید دخیا و آلیسون بکر

قطعا داوید یکی از بهترین های دنیا است. روز یکشنبه، ما مقابل آلیسون، یکی دیگر از بهترین دروازه بانان جهان بازی خواهیم کرد. از ابتدای فصل، ذهنیت داوید را دیده ام و او موفق شد تا دوباره به فرم خوب خود بازگردد و عملکرد بهتری را ارائه دهد. کار کردن با چنین دروازه بانی لذت بخش است. چنین دروازه بانانی با سیوهای فوق العاده خود، موجب پیروزی شما در بازی ها می شوند. دخیا مقابل ویارئال و آتالانتا موفق به انجام این کار شد. او در تمامی گل ها و پیروزی های ما نقش بسیار مهمی داشته است.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس طرفداری، طرفدار هیچ فدراسیونی نبوده و نیست، حتی شما! / حافظه تاریخی سردار آزمون: مسئله اسکوچیچ و طارمی یک سوتفاهم است؛ نباید خودزنی کنیم تونی کروس: از کسب پیروزی چهارم مقابل بارسلونا مطمئنم بوده گلیمت و رقم زدن سنگین ترین باخت دوران مربیگری مورینیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمام تلاش خود را انجام بازی با لیورپول داشته باشیم روز یکشنبه فوق العاده بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعتی دیگر در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وست هم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و حالا بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند که او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورده است.

در صورتی که این ادعا درست باشد به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول