Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدصادق بصیری با بیان اینکه گزارش‌هایی که ارائه شد نشان می‌دهد علی رغم همه مشکلات و سختی‌ها کارها به نحو مطلوبی در حال پیشرفت است، اظهار داشت: پوشش ۶۲ درصدی جمعیت استان، پوشش ۹۵ درصد مراکز درمانی طرف قرارداد، حذف دفترچه های بیمه، حذف اوراق بستری، پرداخت به روز حق بیمه، رایگان بودن پوشش روستاییان و عشایر مناطق زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و … کارنامه خوبی از بیمه سلامت است که قطعا سال‌ها برنامه‌ریزی برای آن صورت گرفته و نیازمند یک مدیریت هوشمندانه بوده که امروز به چنین دستاوردهایی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد بیمه شدگان مخصوصا کسانی که نیازمند بوده، اطلاع کافی از این شرایط، خدمت و امکانات بیمه سلامت ندارند، افزود: انتظار می‌رود رسانه‌ها و‌ به ویژه صدا و سیما به کمک بیمه سلامت آمده تا مردم بتوانند از این فضای به وجود آمده استفاده کنند.

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه مردم و‌ دستگاه‌ها باید همچنان پای کار بوده و نسبت به موضوع کرونا حساسیت داشته باشند گفت: بر اساس مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، از روز شنبه تمام کارمندان باید الزاما کارت واکسیناسیون داشته و حضور کارمندان در ادارات بدون ارایه کارت واکسیناسیون ممنوع است ضمن آنکه اصناف نیز باید برای دایر بودن کسب و کار خود حتما واکسینه ‌شده باشند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کارت واکسن کارمندان کرمان معاون استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟ (فیلم)
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند