Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان جانشین استاندار کرمان در ستاد کرونای استان کرمان گفت: براساس مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، از روز شنبه (اول آبان ماه) تمامی کارمندان باید الزاما کارت واکسیناسیون کرونا داشته و حضور کارمندان در ادارات بدون ارائه کارت واکسیناسیون ممنوع است. ضمن آنکه اصناف نیز باید برای دایر بودن کسب و کار خود حتما واکسینه ‌شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر «محمدصادق بصیری» در جلسه با مدیران بیمه سلامت استان کرمان اظهار کرد: پوشش ۶۲ درصدی جمعیت استان، پوشش ۹۵ درصد مراکز درمانی طرف قرارداد، حذف دفترچه های بیمه، حذف اوراق بستری، پرداخت به روز حق بیمه، رایگان بودن پوشش روستاییان و عشایر مناطق زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و … کارنامه خوبی از بیمه سلامت است که قطعا سال ها برنامه ریزی برای آن صورت گرفته و نیازمند یک مدیریت هوشمندانه بوده که امروز به چنین دستاوردهایی رسیده است.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد بیمه شدگان مخصوصا کسانی که نیازمند بوده، اطلاع کافی از این شرایط، خدمت و امکانات بیمه سلامت ندارند، افزود: انتظار می رود رسانه ها و به ویژه صدا و سیما به کمک بیمه سلامت آمده تا مردم بتوانند از این فضای به وجود آمده استفاده کنند

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، بصیری با تشکر از همکاری مراکز درمانی دولتی و خصوصی نیز گفت: خوشبختانه مراکز درمانی دولتی و خصوصی نیز به بیمه ها کمک کردند و با از خودگذشتگی و در اختیار گذاشتن ‌امکانات خود، ‌ قدم های بسیار موثری در رسیدن به این دستاوردها داشتند و اگر این موضوع نبود این چرخه به خوبی پیش نمی رفت و باید سپاسگذاری‌ کرده که با همه این‌ گرفتاریها و مشکلات تمامی طرفین درگیر در این چرخه یار و همیار یکدیگر بوده و در خدمت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و آسیب دیده بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در ادامه به موضوع کرونا نیز اشاره داشت و گفت: بیماری کرونا که در کشور از سال ۹۸ شیوع پیدا کرده، ممکن است تا سال ها نیز ادامه داشته باشد و باید عنوان کرد که به بخشی از زندگی ما تبدیل شده و کنترل این بیماری وظیفه تنها دستگاه‌های بهداشتی و درمانی نیست بلکه همه باید کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم و دستگاه ها باید همچنان پای کار بوده و نسبت به موضوع کرونا حساسیت داشته باشند گفت: براساس مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، از روز شنبه تمامی کارمندان باید الزاما کارت واکسیناسیون داشته و حضور کارمندان در ادارات بدون ارایه کارت واکسیناسیون ممنوع است ضمن آنکه اصناف نیز باید برای دایر بودن کسب و کار خود حتما واکسینه ‌شده باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار سیاسی کرمان کارت واکسیناسیون بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرجو فرخی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس کارت هوشمند صادره برای ناوگان، یکهزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت کردند.

وی بیان داشت: در حوزه حمل و نقل کالا یکهزار و ۹۹۷ راننده برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند.

فرخی تصریح کرد: یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن کالا در سال گذشته، از این استان به مناطق مختلف کشور جابجا شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای جابه جا شده را شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و محصولات کشاورزی عنوان کرد.

کد خبر 6092988

دیگر خبرها

  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟ (فیلم)
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم