Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@09:43:07 GMT

طلاق عجیب عروس جوان از همسرس در ماه عسل!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۴۴۱۵

طلاق عجیب عروس جوان از همسرس در ماه عسل!

 زندگی مشترک یعنی همراهی و همکاری زن و شوهر در تمام ابعاد زندگی و محول شدن بیشتر وظایف و مشکلات زندگی بر یکی از طرفین قطعا باعث ناراحتی و در نهایت اختلافاتی خواهد شد.

به گزارش رکنا، هیچ قانون و دادگاهی از مردی که همسرش را تنها فرد مسئول در انجام کارهای خانه میداند را حمایت نخواهد کرد از طرفی هیچ زنی برای گذاشتن بار سنگین زندگی بر دوش همسرش ستایش نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی تمام وظایف و کارهای منزل بر عهده یک نفر باشد مطمئنا مشکلی پیش خواهد آمد، تازه عروس مصری ثابت کرد که حتی زوجی که چند روز از ازدواجشان می گذرد و در زیباترین روزهای زندگی مشترک هستند هم با این مسئله و مشکل می توانند از هم جدا شوند.

این زوج که در دوران نامزدی به شدت عاشق هم بودند و به قول خودشان، اطرافیان عشق آنها را عشق آتشین میخواندند، پس از ازدواج با تغییر وضعیت عجیب و غیر قابل باوری روبرو شده و به فکر جدایی افتادند.

تازه عروس 28 ساله مصری 2 هفته بعد از ازدواج برای طلاق از همسرش به دادگاه خانواده مراجعه کرد. همسر 31 ساله این تازه عروس که به دلیل درآمد بالای خود و بیزینس پرسودش زمان زیادی را در خانه سپری می کند هیچ کمکی به همسرش نکرده و موجب خستگی بیش از حد او شده است برای همین عروس خانم جوان که از کار زیاد و سخت منزل که البته بایستی به تنهایی انجام می داد خسته شده بود اقدام به طلاق کرد.

"سامار" می گوید:همسرم ساعات طولانی در خانه است و مشغول استراحت اما هرگز کمکی به من نمی کند و فکر می کند تمام کارهای منزل وظیفه ی من است؛ زمانی که از او کمک خواستم در نهایت بی توجهی به خستگی من گفت که من زن خانه دار هستم و وظیفه ی من انجام این گونه کارهاست پس اجازه شکایت ندارم. بعد از گذشت چند روز و رفتار نامناسبش با من، وقتی متوجه شدم که او چه رفتار و تفکر نامناسبی نسبت به زنان دارد به یقین رسیدم که زندگی با او کاملا اشتباه است.

پول و ثروت بیش از حد او باعث شده است که خود را مستحق هر گونه رفاهی بداند و به هیچ وجه به رفاه من که همسر و هستم توجه و اهمیتی قائل نشود. روزی من به شدت عاشق همسرم بودم و عشق ما زبان زد خاص و عام بود اما 2 هفته بعد از ازدواج و شروع زندگی مشترکمان متوجه شدم که برای شناخت یک انسان حتما باید با او زیر یک سقف زندگی کرد و بس.

منبع: منیبان

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عروس طلاق ازدواج ازدواج طلاق عروس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی قیمت ریحانه پارسا سحر قریشی و مهدی طارمی بازار آزاد ریحانه پارسا بازیگر بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی بهنوش طباطبایی بهنوش طباطبایی در اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، دست‌کم ۱.۷ میلیون مهاجر افغان بدون مدرک اقامت در پاکستان زندگی می‌کنند که از اکتبر سال گذشته میلادی هدف اخراج اجباری قرار دارند.

بنا به برخی از گزارش‌ها، پاکستان از اکتبر سال گذشته که اجرای طرح اخراج اجباری مهاجران افغان را آغاز کرده، حدود ۶۰۰ هزار شهروند افغانستان را با عنوان «اتباع بیگانه و بدون مدرک» به کشورشان بازگردانده است. بنابراین دست‌کم یک میلیون افغان بدون مدرک، خود را در پاکستان پنهان کرده‌اند.

پیش‌تر برخی گزارش‌ها از دستور وزارت کشور پاکستان به همه اداره‌های مرتبط ایالتی، برای شناسایی محل سکونت جمعی مهاجران و پناهجویان افغان و بررسی اینکه آن‌ها دارای چه نوع کارت مهاجرتی هستند، حکایت داشتند.

شماری از مهاجران افغان از آنجا که امیدی به داشتن خانه و سرپناه در افغانستان ندارند، نگران بازگشت به کشورشان هستند.

یک جوان ۱۸ ساله افغان که در پاکستان به دنیا آمده و بزرگ شده است، پس از آنکه پلیس کراچی او را بازداشت و به افغانستان فرستاد، بار دیگر خود را با استفاده از قاچاقچیان انسان به پاکستان رساند.

این جوان که پدر و مادرش نیم قرن پیش به پاکستان گریخته بودند، به آسوشیتدپرس گفت که زندگی‌اش در پاکستان است زیرا «هیچ دوست یا خانواده‌ای» در افغانستان ندارد.

مقام‌های طالبان پس از ورود این جوان افغان که از ۱۵ سالگی به عنوان مکانیک در یک تعمیرگاه خودرو در پاکستان کار می‌کرده است، به او ۳۴ دلار می‌دادند.

این جوان افغان شش هفته پس از ورود به افغانستان، با پرداخت ۷۰ دلار به قاچاقچیان انسان توانست به پاکستان بازگردد.

او در پاکستان برای همان مدارکی که خانواده‌اش دارند، درخواست داده است اما این کشور برای پناهجویان افغان یا فرزندانشان مدارک اداری صادر نمی‌کند.

برخی از گزارش‌ها حکایت از آن دارند که شهروندان افغان ساکن پاکستان از پیش از اجرای طرح اخراج اجباری مهاجران افغان از این کشور، تحت نظر ادارات محلی بوده‌اند. این گزارش‌ها همچنین به شایعاتی اشاره دارند که از تصمیم پاکستان برای اخراج همه افغان‌ها از جمله افغان‌های دارای مدرک اقامتی در این کشور حکایت دارند. البته پاکستان اعلام کرده است که چنین تصمیمی ندارد.

بنا به گزارش آسوشیتدپرس، پلیس پاکستان اعدادی را روی خانه‌های محله این جوان افغان ثبت کرده تا نشان دهد چند نفر در آنجا زندگی می‌کنند و چند نفر دارای مدرک اقامت هستند.

در این گزارش آمده است که از زمان آغاز اجرای طرح اخراج مهاجران افغان از پاکستان، بسیاری از افغان‌های ساکن محله این جوان ۱۸ ساله، خانه‌های خود را ترک و برخی هم خود را پنهان کرده‌اند.

برخی از مهاجران افغان که در پاکستان زندگی می‌کنند، کارت‌های شناسایی‌شان در زمان ژنرال ضیاء‌الحق، رئیس جمهور و حکمران نظامی پاکستان صادر شده است.

این گروه از افغان‌ها یا از خانه‌هایشان خارج نمی‌شوند یا در خانه‌ای زندگی می‌کنند که به نام دیگری اجاره شده است.

پیش‌تر مهاجران افغان برای کسب درآمد یا دریافت خدمات درمانی از محلات زندگی خود به مرکز کراچی سفر می‌کردند، اما پس از اجرای طرح اخراج مهاجران افغان از پاکستان، آنها دیگر نمی‌توانند به این منطقه سفر کنند زیرا احتمال دستگیری و بازگرداندنشان به افغانستان وجود دارد.

برای این گروه از مهاجران افغان، پرداخت اجاره مسکن و خرید مواد خوراکی سخت‌تر شده است، زیرا آن‌ها شغل‌های خود را رها کرده‌اند.

برخی از شهروندان پاکستان که در محلاتشان مهاجران افغان زندگی می‌کردند نیز از اینکه زندگی روزمره و کسب و کارشان با اجرای طرح اخراج اجباری مهاجران افغان مختل شده، شکایت دارند و منتقد این طرح هستند.

کد خبر 848184 برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی پاکستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید