Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: یک هزار و ۲۳۴ دُز یادآور (سوم) واکسن کرونا تا ۲۹ مهر امسال در این استان تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد خزائی با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان همدان، افزود: یک میلیون و ۶۷۶ هزار و ۴۰ دُز واکسن کرونا تاکنون در این استان تزریق شده است که از این تعداد واکسن، یک میلیون و ۱۱۳ هزار و ۹۳۵ نفر دُز اول و  ۵۶۰ هزار و ۸۷۱ نفر نیز دُز دوم و یک هزار و ۲۳۴ نفر دُز سوم (یادآور) را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: سهم شهرستان ها در تزریق دُز نخست واکسن کرونا نیز به ترتیب همدان ۴۴۶ هزار و ۴۸۵ دُز ، ملایر ۱۷۴ هزار و ۴۸۶ دُز ، نهاوند ۱۰۸ هزار و ۸۵۳ دُز ، تویسرکان ۶۵ هزار و ۲۵۴ دُز، کبودرآهنگ ۷۵ هزار و ۱۳۷ دُز، بهار ۷۵ هزار و ۲۷۲ دُز ، رزن ۴۹ هزار و ۳۹ دُز ، درگزین ۲۷ هزار و ۶۳۳ دوز و فامنین تزریق ۲۳ هزار و ۶۳۹  دُز است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین ۵۶۰ هزار و ۸۷۱ واکسن دُز دوم نیز در استان همدان تزریق شده که سهم شهرستان همدان ۲۲۲ هزار و ۵۰۱ دُز ، ملایر ۹۱ هزار و ۸۲۱ دُز ، نهاوند ۵۶ هزار و ۵۵۵ دُز ، تویسرکان ۳۵ هزار و ۹۷۱ دُز ، کبودراهنگ ۳۴ هزار و ۳۷۳ دُز، بهار ۳۶ هزار و ۵۵۴ دُز ، رزن ۲۲ هزار و ۶۶۷ دُز، درگزین ۱۴ هزار و ۲۷۹ دُز و شهرستان فامنین تزریق ۱۲ هزار و ۱۰ دُز واکسن کرونا است.

خزائی ادامه داد: در عین حال ۷۴۹ دُز یادآور در شهرستان همدان، ۱۱۵ دُز ملایر، ۶۶ دُز نهاوند، ۴۳ دُز تویسرکان، ۶۴ دُز کبودراهنگ، ۸۸ دُز بهار، ۷۷ دُز  در رزن، ۲ دُز در شهرستان درگزین و ۱۸ دُز در  شهرستان فامنین تزریق شده است.

وی با بیان اینکه آمار تزریق روزانه واکسن از ۲۶ هزار دُز بیشتر شده است افزود: ۲۹ مهر سالجاری ۲۶ هزار و ۳۷۶ دُز واکسن تزریق شد که شامل هفت هزار و ۷۷۳ دُز نخست، ۱۸ هزار و ۵۳۷ دُز دوم و ۷۲ دُز سوم (یادآور) می شود.

درحال حاضر از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، نهاوند، اسدآباد و رزن در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

شهرستان ها نوبت اول نوبت دوم نوبت سوم مجموع همدان ۴۴۶۴۸۵ ۲۲۲۵۰۱ ۷۴۹ ۶۶۹۷۳۵ ملایر ۱۷۴۴۸۶ ۹۱۸۲۱ ۱۱۵ ۲۶۶۴۲۲ نهاوند ۱۰۸۸۵۳ ۵۶۵۵۵ ۶۶ ۱۶۵۴۷۴ کبودراهنگ ۷۵۱۳۷ ۳۴۳۷۳ ۶۴ ۱۰۹۵۷۴ تویسرکان ۶۵۲۵۴ ۳۵۹۷۱ ۴۳ ۱۰۱۲۶۸ رزن ۴۹۰۳۹ ۲۲۶۶۷ ۷۷ ۷۱۸۷۳ درگزین ۲۷۶۳۳ ۱۴۲۷۹ ۲ ۴۱۹۱۴ فامنین ۲۳۶۳۹ ۱۲۰۱۰ ۱۸ ۳۵۶۶۷ بهار ۷۵۲۷۲ ۳۶۵۵۴ ۸۸ ۱۱۱۹۱۴ اسدآباد ۶۸۱۳۷ ۳۴۱۴۰ ۱۲ ۱۰۲۲۸۹ جمع ۱۱۱۳۹۳۵ ۵۶۰۸۷۱ ۱۲۳۴ ۱۶۷۶۰۴۰

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد خزائی کرونا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان واکسن کرونا استان همدان تزریق شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود

فرماندار همدان از ایجاد شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان خبر داد و گفت: امسال ۳۰۰ هکتار به پهنه صنعتی شهرستان همدان افزوده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مسلم مخفی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی شهرستان با بیان اینکه راستی آزمایی اشتغال همدان با 97 درصد مورد تایید قرار گرفته است اظهار داشت: سال گذشته شهرستان همدان در حوزه اشتغال عملکرد قابل قبولی داشته است.

مخفی به صدور 17000 مجوز کسب و کار در سطح شهرستان اشاره و بیان کرد: در حوزه ایجاد مشاغل خانگی و مشاغل خرد اقدامات خوبی در حال شکل‌گیری است که تحقق شعار سال را عملی می‌کند.

فرماندار همدان با قدردانی از عملکرد مثبت شرکت شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: امسال 300 هکتار به پهنه صنعتی شهرستان همدان افزوده می‌شود که این اقدام شهرک‌های صنعتی بسیار مثبت و قابل تقدیر است.

وی ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندار به شهرستان همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی کارهای مقدماتی ساخت شهرک صنفی بازیافت ضایعات را تسریع کنند چرا که این اقدام هم ایجاد اشتغال مناسبی به دنبال دارد و علاوه بر آن به ساماندهی افراد فعال در این حوزه کمک می‌کند.

مخفی بیان کرد: سال گذشته و با راه‌اندازی سلسله نشست‌های تخصصی مشاغل خانگی در مناطق مختلف شهر همدان، شاهد صدور 13 هزار مجوز و رشد 60 درصدی مجوزهای کسب و کار و مشاغل خانگی در شهر همدان بودیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند
  • کم‌بارشی‌های کشور جبران شد؟!
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد