Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@08:44:33 GMT

حکم دادگاه بنزما یک ماه دیگر اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۴۶۹۹

حکم دادگاه بنزما یک ماه دیگر اعلام می‌شود

حکم کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید ، نزدیک به یک ماه دیگر از سوی دادگاه اعلام خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم 33 ساله متهم است که در جریان باج‌گیری از متئو والبوئنا، یکی از هم تیمی‌های سابقش در تیم ملی فرانسه، بر سر ویدیویی غیراخلاقی دخیل بوده است.

در آخرین روز برگزاری جلسه دادگاه، وکلای این بازیکن اتهامات وارده به او را کاملا رد کردند و تاکید داشتند که مسئولان پرونده باید به دور از هیاهوی رسانه‌ای شواهد را به دقت بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستانی فرانسه پیش از این اعلام کرده بودند که در صورت اثبات اتهام این مهاجم ملی‌پوش فرانسوی او باید به 10 ماه حبس تعلیقی و پرداخت 75 هزار یورو جریمه شود. این در حالی است که پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که ممکن است این بازیکن به پنج سال حبس محکوم شود.

دادگاه مربوط به پرونده والبوئنا در روز چهارشنبه آغاز شد اما بنزما به دلایل حرفه‌ای و بازی حساسی که رئال مادرید روز یکشنبه در نوکمپ برابر بارسلونا در پیش دارد در این دادگاه حاضر نشد اما تمامی افرادی که در این پرونده متهم بودند در جلسات برگزار شده حضور پیدا کردند.

 

 

بنزما که به واسطه همین اتهام از سال 2016 تا امسال به تیم ملی فرانسه دعوت نشده بود، با این اتهام روبروست که نقشی شبیه به واسطه را بین گروهی که در حال تهدید والبوئنا به پخش فیلم غیراخلاقی او بودند با این بازیکن ایفا کرده و سعی کرده پولی را از این بازیکن دریافت کند.

این ستاره رئال مادرید همواره این اتهامات وارد شده به او را رد کرده و مدعی شده که همواره سعی کرده بود به این بازیکن برای حل مسئله کمک کند و به او هشدار داده بود که با افراد بسیار مجرمی روبرو است. با این حال برخی از مقامات دادگاه باور دارند که این بخشی از تلاش بنزما برای باج‌گیری از هم تیمی‌اش بوده است.

حکم نهایی دادگاه در تاریخ 24 نوامبر (سوم آذرماه) اعلام خواهد شد و بنزما در آن زمان متوجه خواهد شد که آیا به حکم 10 ماه حبس تعلیقی و پرداخت 75 هزار یورو محکوم خواهد شد یا خیر.

رئال مادرید کریم بنزما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید کریم بنزما رئال مادرید خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ مهمان این تیم بود و به تساوی 2-2 رضایت داد تا به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو امیدوار باشد.

مودریچ که در چند هفته اخیر فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کرده و کارلو آنچلوتی از او در دقایق بیشتری در ترکیب رئال مادرید استفاده کرده بود در این بازی بار دیگر روی نیمکت نشست اما با تصمیم سرمربی تیم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

این ستاره کروات در دقیقه ۷۵ به جای جود بلینگام وارد زمین شد و توانست رکورد جذابی را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به نام خودش ثبت کند. این بازیکن حالا بالاتر از فرانس پوشکاش، اسطوره باشگاه رئال مادرید، مسن‌ترین بازیکنی است که با ۳۸ سال و ۲۳۴ روز در رقابت‌های لیگ قهرمانان با پیراهن رئال به میدان رفته است.

انتظار می‌رود که مودریچ در صورت حضور در بازی برگشت و با احتمال صعود رئال مادرید به دیدار فینال بتواند رکورد خودش را بالاتر ببرد و شاید دسترسی به او برای ستاره‌های آینده این تیم بسیار دشوار باشد.

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!