Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،مجتبی ورمقانی مدیر کل دامپزشکی کردستان گفت: روز گذشته اکیپ‌های ستادی دامپزشکی استان چهار خودروی حامل مرغ زنده بدون مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای حمل که در حال خروج از استان بودند را شناسایی و توقیف کردند.

ورمقانی ضمن تقدیر از همکاران ستادی اداره کل که با تلاش و مرارت موفق به این مهم شدند اظهار داشت: اکیپ‌های ستادی اداره  کل دامپزشکی  کردستان در ساعات ابتدایی روز گذشته، ۴ دستگاه خودروی حامل مرغ زنده فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای که قصد خروج از استان و مرز را داشتند شناسایی و با هماهنگی نیروی انتظامی نسبت به توقیف محموله‌ها اقدام نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: این عملیات در پی رصد چندین روزه از اقدامات افرادی سود جو که قصد خارج نمودن مرغ زنده از مرز را داشتند حاصل شد و به همین منظور اکیپ‌های ویژه اداره کل دامپزشکی کردستان از ساعت‌ها قبل پس از انجام هماهنگی‌های لازم، با استقرار در مسیر‌های مختلف شهرستان مریوان، نسبت به توقیف این ۴ خودرو حامل مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای حمل، اقدام نمودند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ فاقد مجوز دامپزشکی کردستان توقیف محموله حامل مرغ زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با اعلام این مطلب گفت: در عملیات مبارزه از محلول بیولوژیک BT استفاده می‌شود و این طرح بر اساس شرایط اقلیمی تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد.
وی افزود: در ۸۵ هکتار از جنگل‌های این شهرستان با آفت جوانه خوار بلوط و در ۱۱۵ هکتار دیگر با حذف سر شاخه‌های آلوده به کلنی لورانتوس (دموکه) مبارزه خواهد شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان هدف از اجرای این طرح را محلول پاشی بر روی سطح تاج پوشش درختان دانست و افزود: این درختان در معرض آسیب و تغذیه پروانه جوانه خوار قرار داشتند.
از مجموع ۱۹۳ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان مریوان هم ۹۷ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار دیگر را مرتع تشکیل می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد