Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فولاد خوزستان درخصوص شکست تیمش برابر پرسپولیس صحبت کرد.

عبدالله ویسی بعد از شکست 3 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت:

کیفیت فنی بالا بود و تمام کسانی که بازی را دیدند، لذت بردند بخصوص نیمه دوم که گل داشت. پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی گل زد و وقتی تیمتان از پرسپولیس گل بخورد کار سخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با زدن پنالتی می‌توانستیم به بازی برگردیم اما اسیر تجربه پرسپولیس شدیم و گل سوم را خوردیم، همه چیز از دست رفت. امیدوارم بازی‌هایمان را ببریم. با این کیفیت از هواداران و مردم خوزستان عذرخواهی می کنم امیدوارم در آینده بتوانیم جبران کنیم.

به گزارش طرفداری؛ سرمربی تیم فوتبال فولاد ادامه داد:

کیفیت بازی نشان می‌دهد که کدام تیم رو به جلو بازی می‌کند، پرسپولیس زخم خورده بود و تجربه آنها به ما چربید. ما بازی اول را باختیم، اما هیچ چیز تمام شده نیست. می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم. تماشاگران می‌توانند امیدوار باشند ما در آینده جبران می‌کنیم و هفته آینده خارج از خانه پیروز خواهیم شد تا این باخت خانگی را جبران کنیم. 

وی درباره بازیکنان تیم امید عنوان کرد:

سه بازیکن تیم امید به نام‌های عباسی، درخشان مهر و شاه عباسی داشتیم که کارتشان متاسفانه صادر نشد. 

ویسی در مورد جذب بازیکن جدید عنوان کرد:

پنجره‌های تیم‌ها بسته شده و باید بگردیم تا بازیکنی که به درد فولاد می‌خورد را جذب کنیم. در حال حاضر به دنبال جذب یک مهاجم خارجی از غرب آسیا هستیم که به جمع ما اضافه شود. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برخی از افرادی که روی سکوها بودند باخت فولاد و کادر فنی معترض شدند، و نظر شما در این خصوص چیست، گفت:

سوال شما تیم را به حاشیه می‌برد. این فوتبال است تیم‌ها می‌برند و می‌بازند و وقتی تیم بازنده می‌شود حق اعتراض دارند. اشکالی هم ندارد اسم کادر فنی را هم بیاورند. ما باید امیدوار و زنده باشیم تا در بازی‌های آینده به پیروزی برسیم. آنهایی که کیفیت بازی ما را دیدند، دیدند که فولاد مقابل حریف هیچ وقت اینقدر هجومی بازی نمی‌کرد. مقابل پرسپولیس خلق موقعیت کردیم. البته موقعیت گل هم به حریف دادیم و بحثی نیست، این فوتبال است، برد و باخت و مساوی دارد. روز خوب و روز بد دارد. پرسپولیس برای بردن آمده بود، در بدترین شرایط به این تیم برخورد کردیم. تیم ما هم برای بردن به میدان رفت اما اسیر اتفاقات بد شدیم و روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم. تیم ما رو به بالا نشان می‌دهد.

وی ادامه داد:  

چشم‌انداز تیم ما مشخص است، اگر داغان و دست و پا بسته بودیم، مردم باید ناراحت می‌شدند، اما برخی می‌خواهند خرابکاری کنند و باید باهوش باشیم.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس طرفداری، طرفدار هیچ فدراسیونی نبوده و نیست، حتی شما! / حافظه تاریخی سردار آزمون: مسئله اسکوچیچ و طارمی یک سوتفاهم است؛ نباید خودزنی کنیم تونی کروس: از کسب پیروزی چهارم مقابل بارسلونا مطمئنم بوده گلیمت و رقم زدن سنگین ترین باخت دوران مربیگری مورینیو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش مشرق، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

وی افزود: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. ما روی دو غافلگیری دو گل خوردیم، اما به بچه‌ها ایمان داشتیم. علی‌رغم اینکه دو بازی قبلی را در لیگ باخته بودیم می‌دانستیم یک جا این داستان قطع می‌شود که خدا را شکر آنجا این بازی بود. بچه توانستند با یک نیمه دوم خوب و مسلط بازی را برگردانند. در وقت اضافه دوباره عقب افتادیم که بچه‌ها باز هم توانستند بازی خوبی ارائه کنند. خدا را شکر از این مرحله و از این حریف سرسخت عبور کردیم. بچه‌های ما باید بدانند مسئله اصلی ما الان لیگ است. در حذفی ما به هشت تیم رفتیم و اتفاق خاصی نیفتاده است، اتفاق خاص این است که تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و هواداران خوشحال هستند. من هم جا دارد از هواداران خوب آلومینیوم تشکر کنم و این برد را به همه مردم اراک و کارگران خوب آلومینیوم تبریک می‌گویم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره دو بار عقب افتادن تیمش و بازگشت به بازی و اینکه چطور این جو را در تیم تحت هدایت خود ایجاد کرده است، گفت: ما به این کاری که شده است و بچه‌های‌مان ایمان داریم. ما در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول امتیاز کمتری جمع کردیم، اما نوع فوتبال‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر بوده است. متأسفانه روی اتفاقات در نیم‌فصل دوم چهار پنج گل در وقت‌های اضافه خوردیم. من می‌دانستم کار خوب یک روز جواب می‌دهد. امیدوارم این بازی یک شروع برای فوتبال اراک باشد تا هم خوب بازی کند و هم نتیجه بگیرد. بچه‌ها باید به این بلوغ برسند که ما الان فقط به هشت تیم برسیم و اگر خدای نا کرده بازی بعد ببازیم همه چیز زود فراموش می‌شود. این قضیه حذفی را باید کنار بگذاریم و تمام فکر و ذکرمان لیگ باشد و جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

مجتبی حسینی در مورد اینکه آیا صحبتی با هواداران تیمش دارد، توضیح داد: هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

وی راجع بع محرومیت هواداران بانوان از حضور در این بازی گفت: ان‌شاءالله ما بتوانیم مقررات را رعایت کنیم. حضور بانوان اتفاق خوبی بود. امیدوارم کسی دیگر وارد حاشیه نشود و همه بانوان و آقایان از فوتبال لذت ببرند و یک تفریح خوب را داشته باشند.

سرمربی آلومینیوم در پایان یادآور شد: مدل فوتبال ما تغییر کرده و خوب شده است. نیمه دوم بازی با استقلال هم بازی دست ما بود. به هر حال در فوتبال اتفاقات هم هست، شاید ضربه سر دقیقه آخر جبیره در آن بازی گل می‌شد ما کامبک زده بودیم، اما در آن بازی اتفاق نیفتاد و در این بازی اتفاق افتاد.

دیگر خبرها

  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند