Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس در مورد برتری مقابل فولاد خوزستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: برد ارزشمندی بود، بازی سختی برای ما بود. برای این برد خیلی تلاش کردیم. با توجه به اینکه بعد از بازگشت از عربستان تحت فشار زیادی بودیم و مشکلاتی داشتیمجمع کردن تیم مشکل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول مشخص بود که نتوانستیم بازی همیشگی‌مان را انجام بدهیم و نیمه اول بازی جالبی نبود.

وی افزود:از نظر روحی و روانی و هم از بدنی و جسمانی به دلیل اینکه مدام در پرواز بودیم، تحت فشار قرار گرفته بودیم.  نیمه دوم بازی بهتری را ارائه کردیم. از ضربات ایستگاهی خوب استفاده کردیم و گل‌های خوبی زدیم. بردن فولاد در زمین خودش سخت است و کار هر تیمی نیست. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری  بزنیم. آخرین باخت فولاد در خانه مقابل پرسپولیس با کالدرون بود و دو سال بود که در خانه نباخته بود.

گل محمدی ادامه داد:  بازیکنان از نظر مالی و امکاناتی زیر فشار هستند و توقعات زیادی از آنها وجود دارد. بازیکنان ما در نیمه دوم خودشان را خوب پیدا کردند و با ذهنیت برنده به میدان رفتند و به پیروزی رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به تک تک بازیکنان این پیروزی را تقدیم می‌کنم و از تک تک آنها به خاطر اینکه انرژی و تمرکز کافی روی بازی گذاشتند متشکرم. این برد را هم به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم و مبارکشان باشد.

گل محمدی در مورد اینکه پرسپولیس قرار است بازیکن دیگری هم جذب کند یا نه اظهار داشت: با جیب خالی و پنجره بسته نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. تا پنجره باز نشود نمی‌شود کاری کرد و نمی‌دانم چه زمانی پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز می‌شود. در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی تیم های اروپایی و کشورهای دیگر هم بسته است. بنابراین در این شرایط گرفتن بازیکن خارجی بسیار سخت است. باید بگردیم تا بازیکن آزاد خارجی بگیریم که آن هم سخت اتفاق می‌افتد. زیرا بازیکنان آزاد حتما مشکلاتی داشته‌اند که بیرون مانده‌اند، نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس فولاد خوزستان پرسپولیس فولاد خوزستان گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ازبکستان رفت که این دیدار در پایان نیمه اول با برتری ۲ بر یک به سود ازبکستان به پایان برسد.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

با آغاز این دیدار تیم ملی فوتسال ایران تیم برتر میدان بود و ازبکستان هم نشان داد روی ضد حملات می‌تواند تیم بسیار خطرناکی باشد و در دومین دقیقه بازی از روی یک ضد حمله صاحب موقعیت تک به تک شد که ضربه بازیکن این تیم راهی در چهارچوب پیدا نکرد.

اما در دقیقه ۵ این بازیکنان تیم ملی ایران بودند که از روی یک حرکت از سمت چپ در موقعیت خوبی قرار گرفتند و پاس در عرض سالار آقاپور با دفع اشتباه مدافع ازبکستانی وارد دروازه شد تا نخستین گل ایران از روی گل به خودی به ثمر برسد.

برتری بازیکنان ایران ۲ دقیقه بیشتر طول نکشید و از روی خطایی که از فاصله ۱۵ متری نصیب ازبکستان شد بازیکن این تیم توانست با یک شوت روی زمین بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه بازی متعادل‌تر دنبال شد و سرعت بالای انتقال توپ ازبک ها از دفاع به حمله موجب شد بازیکنان ایران با احتیاط بیشتری بازی کنند و بی گدار به آب نزنند.

یکی از بازیکنان درخشان تیم ملی ایران در نیمه اول این بازی باقر محمدی بود که در چند صحنه با واکنش‌های دیدنی خود مانع از گلزنی بازیکنان حریف شد.

اما در حالی که ۲ دقیقه به پایان نیمه اول بازی زمان باقی مانده بود باز هم ازبکستانی‌ها موفق شدند دروازه تیم ملی ایران را باز کنند. در سوی دیگر میدان هم دروازه بان ازبکستان با واکنش‌های به موقع خود مانع از فرو ریختن دروازه شد تا نیمه اول با شکست ۲ بر یک ایران به پایان برسد.

کد خبر 6089279

دیگر خبرها

  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • این لاک پشت فکر جالبی برای کند بودن خودش کرده! (فیلم)
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول