Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حیدر سلیمانی درباره قضاوت محمدحسین ترابیان در دیدار فولاد خوزستان – پرسپولیس اظهار داشت: آقای ترابیان قضاوتی عالی را به نمایش گذاشت. در مجموع چهار صحنه برای ارزیابی قضاوت او قابل بررسی بود. دقیقه ۴۱ مهدی عبدی قصد داشت از داور مسابقه پنالتی بگیرد و روی خط محوطه جریمه فولاد خودش را سرنگون کرد که داور به درستی بازی را ادامه داد و حتی می‌توانست کمی سختگیرانه به عبدی بابت شبیه‌سازی کارت زرد بدهد که تصمیم گرفت با مدیریت بازی، این کار را انجام ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گل دوم پرسپولیس که توسط حامد پاکدل به ثمر رسید و فولادی‌ها به آفساید شک داشتند، کاملاً صحیح بود. زمانی که توپ ارسال شد، حامد پاکدل دو گام نسبت به آخرین مدافع فولاد عقب‌تر بود و به درستی توانست گل را به ثمر برساند و شکی در این گل وجود نداشت.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد پنالتی فولاد نیز گفت: اعلام پنالتی برای فولاد کاملاً درست بود. مدافع پرسپولیس قصد خطا روی بازیکن فولاد را نداشت، اما با بی‌احتیاطی یک پشت پا به او زد و همین مسئله باعث سرنگونی بازیکن فولاد و به درستی پنالتی اعلام شد.

سلیمانی با اشاره به گل سوم تیم فوتبال پرسپولیس که توسط عیسی آل‌کثیر به ثمر رسید، خاطرنشان کرد: روی گل سوم پرسپولیس هم باز کار خوب کمک داور دوم بازی را دیدیم که عیسی آل‌کثیر با آخرین مدافع فولاد در یک خط قرار داشت و گل به درستی به ثمر رسید و هیچ ایرادی وجود نداشت.

وی همچنین اظهار داشت: داور در این مسابقه اخطارهایی هم به صالح حردانی بازیکن و ایمان مبعلی مربی تیم فولاد داد که به دلیل اعتراض‌های آنها کاملاً درست بود و قضاوت بی‌نقصی از او دیدیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان پرسپولیس پرسپولیس فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان