Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، تازه ترین خبر‌های ورزشی استان قم به جودو ،فوتسال و بسکتبال اختصاص دارد.

شیمیدر قم ،صدرنشین جدول 

 نماینده قم در دیداری از هفته دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز به مصاف فولاد مبارکه سپاهان رفت و توانست حریف خود را با نتیجه ۷۵ بر ۶۰ از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیمیدر با توجه به کسب سه امتیاز بازی امروز و پیروزی پر گل برابر رعد پدافند هوایی تهران، حالا صدر نشین جدول است.

نماینده قم ششم آبان به دیدار مس رفسنجان می‌رود و هشتم آبان نیز برابر صنایع هرمزگان صف آرایی خواهد کرد.

این مسابقات در مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال پیگیری است.

تجلیل از جودوکاران پرافتخار قمی


مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات جودوی کشور انتخابی تیم ملی در باشگاه جودوی سید معصوم نیروگاه برگزار شد .

 رئیس هیئت جودوی استان در این مراسم گفت: تیم جودوی استان قم در مسابقات انتخابی تیم ملی در تهران با کسب دو مدال طلا و دو برنز در جایگاه سوم کشور ایستاد.

سالاری افزود: محمدجواد محبی در وزن منفی ۹۰ کیلو و در دو گروه نوجوانان و جوانان دو مدال طلا، ابولفضل محبی در وزن ۸۱ کیلو و ابوالفضل قاسمی در وزن ۵۰ کیلو هرکدام توانستند مدال برنز را از آن خود کنند.

در این دوره از مسابقات که هفته گذشته در تهران برگزار شدمحمد جواد محبی جودو کار استان به علت حضور هم زمان در دو رده جوانان و نوجوانان وکسب مدال طلا در هر دو رده به عنوان پدیده معرفی شد.

سردار موحد جانشین سپاه امام علی بن ابیطالب در این مراسم منطقه نیروگاه را مرکزی دارای ظرفیت‌های بی نظیر ورزشی خواند که باید استعداد‌های آن شکوفا شود.

شکست سنگین فردوس مقابل حریف اصفهانی


تیم فوتسال فردوس قم در ادامه ناکامی‌های خود عصر امروز برابر گیتی پسند با نتیجه ۹ بر ۲ برابر گیتی پسند اصفهان شکست خورد.

 تیم فوتسال فردوس عصر امروز در دیداری از هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف مدعی سنتی عنوان قهرمانی رفت و با نتیجه سنگین ۹ بر ۲ چهارمین شکست خود را در این فصل تجربه کرد.

در این دیدار مهران رضا پور و سید حسین رضوی برای فردوس گل زدند.

نماینده قم هم اکنون ۶ امتیازی است و گیتی پسند هم با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اخبار ورزشی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: ۲۰ تیم صعودکننده به جام جهانی۲۰۲۴

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، درمرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

‌همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

کد خبر: 1228413 برچسب‌ها جام جهانی

دیگر خبرها

  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!