Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:37:06 GMT

پیروزی دلچسب شیمیدر قم در گام دوم لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۴۹۵۰

پیروزی دلچسب شیمیدر قم در گام دوم لیگ برتر بسکتبال

به گزارش ایرنا از هیات بسکتبال قم، شیمیدر قم در دومین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز به مصاف سپاهان رفت که در نهایت این بازی دشوار را با پیروزی به پایان برد.

سپاهان اصفهان این بازی را بهتر آغاز کرد و ست نخست را با نتیجه ۱۸ به ۹ از آن خود کرد ولی در ست دوم شیمیدری ها به خود آمدند و با پیروزی ۲۳ به ۸ نیمه اول این رقابت نفس گیر را ۳۲ به ۲۶ به سود خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خود بسکتبالیست های تیم قم در ست های بعدی نیز ادامه یافت و شیمیدری ها ست سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۱ به ۱۶ و ۲۲ به ۱۸ پیروز شدند تا این رقابت سخت و دشوار در نهایت ۷۵ بر ۶۰ به سود شیمیدر قم رقم بخورد.

نماینده بسکتبال قم در سومین بازی خود در لیگ برتر پنجشنبه ۶ آبان ماه جاری به مصاف صنعت مس رفسنجان خواهد رفت و ۸ آبان نیز به مصاف صنایع هرمزگان می رود. شیمیدر قم در بازی نخست خود با نتیجه قاطع ۸۹ بر ۵۰ از سد پدافند هوایی تهران گذشته بود.

شیمیدر قم با سرمربیگری مهران شاهین طبع در گروه ب با تیم های فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا و مهرام تهران همگروه است.

نماینده بسکتبال قم فصل گذشته در بین ۱۶ تیم لیگ برتر بسکتبال بعد از تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران بر روی سکوی سوم ایستاد./

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال قم اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال قم اداره کل ورزش و جوانان استان قم لیگ برتر بسکتبال قم اداره کل ورزش و جوانان استان قم بسکتبال قم شیمیدر قم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز غایب بزرگ رئال در زمین رئال سوسیداد بود. او به سن سباستین نرفت و شاهد پیروزی 0-1 کهکشانی‌ها از نزدیک نبود. بردی که با گل آردا گولر به ثبت رسید و رئال را در 4 امتیازی قهرمانی لالیگا قرار داد. کارلو آنچلوتی در ترکیب اصلی رئال 9 تغییر ایجاد کرده بود، اما این هم مانع ثبت پیروزی نشد.

اما دلیل غیبت رئیس رئال چه بود؟ 

پرز کیلومترها دورتر و در آمریکا حضور داشت. او به دالاس رفته بود تا بازی تیم‌های بسکتبال دالاس ماوریکس و لوس آنجلس کلیپرز در پلی آف NBA را از نزدیک تماشا کند. هدف او حمایت از ستاره سابق بسکتبال رئال لوکا دانچیچ بود که در عضویت دالاس قرار دارد و تبدیل به یکی از بهترین ستاره‌های بسکتبال دنیا و NBA شده است. دانچیچ از رئال بود که خودش را مطرح کرد و به بالاترین سطح بسکنبال دنیا رسید و هرگز عشقش به رئال مادرید را پنهان نکرده است.

دانچیچ از دیدن پرز در سالن شگفت‌زده بود و به گرمی از رئیس سابق خود استقبال کرد:

دیگر خبرها

  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند