Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب الله لبنان امشب در سخنانی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) تاکید کرد: از برکات امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران این بود که مسئله تاریخ ولادت پیامبر(ص) که مورد اختلاف بین مسلمانان بود به نقطه تلاقی و وحدت تبدیل شد.

به گزارش قدس آنلاین،  «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) سخنرانی خود را آغاز کرد که طی آن به تحولات لبنان و منطقه خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن هفته وحدت را به همه مسلمانان و شیعیان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، گفت: بدون شناخت پیامبر اسلام (ص) و سخنان و اعمال و رفتار ایشان نمی توان اسلام را شناخت؛ چرا که بنا به تعبیر قرآن، پیامبر الگوی حسنه‌ای برای مؤمنان و مسلمانان است.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: وظیفه ما است که این پیامبر عظیم الشان و فرستاده‌ای را که شخصیت بزرگوار، صفات، سیرت و سخنان پسندیده‌ای دارد، بشناسیم.

سید حسن نصرالله با تاکید بر اینکه ما باید این رسول خداوند را که الگو و اسوه برای ما در زندگی همانگونه که قرآن می‌گوید، بشناسیم، افزود: پیامبر در دوران خود اقدامات و دستاوردهای زیادی آن هم در مدت محقق کردند. همین الان در لبنان ما عادات و رسومی داریم که برای تغییر آن‌ باید سال‌ها تلاش کنیم تا تغییر دهیم.

وی یادآور شد: از برکات حضرت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران این بود که مسئله تاریخ ولادت پیامبر(ص) که مورد اختلاف بین مسلمانان بود به نقطه تلاقی و وحدت تبدیل شد.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سید حسن نصرالله هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی