Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-30@18:13:48 GMT

پرسپولیس طلسم ۷۱۸ روزه فولاد را شکست!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۵۱۱۹

پرسپولیس طلسم ۷۱۸ روزه فولاد را شکست!

تیم پرسپولیس موفق شد طلسم شکست ناپذیری فولاد در خانه را از بین ببرد.

جنوب نیوز: آخرین بار تیم گابریل کالدرون بود که موفق شد با پنالتی مهدی ترابی، فولاد را شکست دهد و با سه امتیاز شیرین خوزستان را ترک کند. در این بین فولاد ۲۵ بازی را در خانه برگزار کرد و برابر تیم‌های قدرتمندی، چون سپاهان، استقلال، گل گهر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مقاومت کرد و شکست نخورد تا اینکه دوباره پرسپولیس با سفر به این شهر، فولاد را مغلوب کرد.

نکته جالب اینکه تیم‌های پرسپولیس و فولاد نسبت به آن دوران تغییر مربی داشته‌اند و عبدالله ویسی و یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی روی نیمکت این دو تیم مدعی فوتبال ایران قرار گرفته‌اند.

در بازی امروز مهدی ترابی زننده گل سرخپوشان در بازی دو سال قبل، به عنوان گلساز ظاهر شد و به ترتیب رضا اسدی، حامد پاکدل و عیسی آل‌کثیر سه گل پیروزی بخش را به ثمر رساندند. این بار فولاد بود که از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

شکست ناپذیری فولاد در یک فصل و نیم سبب شد تا این تیم یک بار به عنوان تیم چهارم جدول رده بندی سهمیه بگیرد و بار دیگر در بین تیم‌های بالانشین جدول خودنمایی کند. این طلسم روحیه بخش حالا از بین رفته و ویسی با از دست دادن این رکورد، باید تیمش را بازیابی کند.

از آن سو پرسپولیس که به این رکورد ۷۱۸ روزه خاتمه داده، با انگیزه بالا پای به دیدار بعدی برابر نساجی خواهد گذاشت که پیروزی مقابل این تیم احتمالا قرمز‌ها را به سمت جایگاه نخست هدایت خواهد کرد.

منبع:ورزش سه

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با دلیل تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم گفت: مربیان و بازیکنان باید از همه بازی‌ها درس بگیرند و فرقی ندارد بازی را ببریم یا ببازیم. خوب است آدم همیشه از پیروزی که شیرین است درس بگیرد، زیرا در زمان شکست ناراحت است. شکست همیشه تلخ و سخت است، اما یک جام دیگر پیش رو داریم و باید با کمک هواداران برای هدف خود بجنگیم تا به آن برسیم.

اوسمار ادامه داد: دلیل شکست ما مقابل آلومینیوم تعویض‌های من نبود، زیرا به همه بازیکنانم صد در صد اعتماد و اطمینان دارم. پس از تعویض بازیکنان نیز ۲ گل دیگر به ثمر رساندیم. نفراتی که به زمین آمدند برای بهتر شدن بازی کمک کردند. پیش از این گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و از نفرات خط جلو تا دروازه‌بان باید در این کار مشارکت کنند. هیچ وقت درمورد یک نفر نظر نمی‌دهم که در کار دفاع ضعیف بود یا تیم مقابل قوی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد