Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@18:15:29 GMT

سرقت از خانه دیبالا در آستانه دربی ایتالیا

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۵۱۵۵

سرقت از خانه دیبالا در آستانه دربی ایتالیا

دیبالا به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه در چند بازی اخیر از میادین دور بوده است. علیرغم این که این بازیکن به تمرینات گروهی برگشته و به احتمال زیاد در دیدار برابر اینتر در فهرست این تیم حضور خواهد داشت اما در بازی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان به همراه یووه برای رویارویی با زنیت به روسیه نرفت. با این حال این بازیکن آرژانتینی و اوریانا ساباتینی، نامزدش، وقتی که خانه‌شان بین دو روز سه شنبه و چهارشنبه مورد سرقت قرار گرفته در منزل حاضر نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از منابع خبری در ایتالیا گزارش دادند که یک مامور امنیتی که معمولا محوطه اطراف خانه دیبالا را تحت نظر دارد، وقتی شاهد حرکات مشکوک در خانه این بازیکن بوده به آنها اخطار داده است.

با این حال روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که سارقان توانستند با وسایل این بازیکن که به سرقت برده بودند، از خانه خارج شوند. گفته می‌شود کلکسیون گرانقیمت ساعت‌های دیبالا نیز جز وسایل به سرقت رفته بوده است. این اولین بار نیست که سارقات خانه بازیکنان یوونتوس را در تورین هدف قرار می‌دهند.

پیش از این در ماه ژانویه سال جاری میلادی (دی ماه سال گذشته) نیز خانه وستون مک‌کنی در حالی هدف حمله سارقان قرار گرفت که این بازیکن در بازی کوپا ایتالیا برابر اسپال به میدان رفته بود.

در گذشته نیز مائورو کامورانزی و کلودیو مارکیزیو با مشکلات مشابهی مواجه شده بودند و این در حالی بود که خانواده هافبک میانی سابق یووه در حین ورود سارقان به منزل آنها در خانه حضور داشتند.

۲۵۷ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان