Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:38:33 GMT

باخت شیمبا در جنگ کاپیتان‌های ۳۸-۳۹ ساله! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۵۱۹۴

لوسیانو پریرا، برترین گل‌زن خارجی لیگ برتر همچنان در ایران جولان می‌دهد و در هفته اول به پرسپولیس گل زد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار هفته اول فصل جدید دو تیم پرسپولیس و فولاد در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که دو تیم کاپیتان‌های مسنی در ترکیب خود داشتند؛ سیدجلال ۳۹ ساله و شیمبای ۳۸ ساله که همچنان مورد اعتماد هواداران و کادرفنی تیم‌های خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بازی که دو نیمه کاملا متفاوت داشت، درحالی که پرسپولیس با دو گل اسدی و پاکدل در نیمه دوم پیش افتاده بود شیمبا روی یک صحنه مشکوک در دوئل با فرشاد فرجی روی زمین افتاد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد.

 

درحالی که شاید دوندگی لوسیانو پریرا که به شیمبا مشهور است پایین آمده باشد اما او باهوش‌تر بازی می‌کند و ضربه پنالتی را نیز خودش به گل تبدیل کرد. طبق آمار سایت یازده پریرا نمره متوسط ۶.۷ را گرفت ولی تاثیر گذاری او روی گل نیز مانع شکست تیمش نشد.

 

پریرا تنها شوت در چارچوبش را به گل تبدیل کرد و نوزده پاس با دقت هشتاد درصدی به ثبت رساند. سه نبرد هوایی را پیروز شد و دو قطع توپ هم داشت و یک پنالتی نیز گرفت. ویسی از این بازیکن به عنوان تک مهاجم نوک تیمش استفاده می‌کند و به نطر می‌رسد روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

 

لوسیانو پریرا که با فولاد به لیگ ایران معرفی شد و اولین بازی لیگ برتری‌اش را در سال ۹۱ تجربه کرد، با پیراهن‌ سپاهان، گسترش فولاد، نفت آبادان نیز در لیگ گل زده و در بازگشت به فولاد همچنان می‌درخشد و فرصت دارد آمار خود به عنوان برترین خارجی گل‌زن لیگ ایران را دست نیافتنی تر کند. نزدیک به یک دهه بازی در ایران او را تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از لیگ برتر کرده است.

 

لوسیانو پریرا پرسپولیس تهران فولاد خوزستان سید جلال حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوسیانو پریرا پرسپولیس تهران فولاد خوزستان سید جلال حسینی لوسیانو پریرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام