Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گفته مدیر عامل منطق آزاد اروند، تصمیم منطقه آزاد اروند برای فروش ساختمان و هزینه کرد منابع حاصله به نفع مردم اروند قطعی است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی منطقه آزاد اروند اعلام کرد: با توجه به ابهامی که در مصاحبه محمدرضا اسکندری مدیر عامل جدید منطقه آزاد اروند در مرکز صدا و سیمای آبادان در مورد فروش ساختمان جدید اروند مطرح شد، مجددا تاکید می‌شود، طبق بیانات صریح وی، تصمیم منطقه آزاد اروند برای فروش ساختمان و هزینه کرد منابع حاصله به نفع مردم اروند قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع فروش ساختمان در حال کارشناسی است و مذاکراتی نیز برای واگذاری و فروش به فعالان بخش آموزش و یا سلامت جهت جذب توریست نیز انجام پذیرفته است.

روابط عمومی منطقه آزاد اروند در ادامه اعلام کرده است: پس از قطعیت، جهت شفافش سازی برای مردم این موضوع اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند مناطق آزاد محمدرضا اسکندری آبادان منطقه آزاد اروند فروش ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد از اطفای حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شیرازی ۲۴ خبر داد. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: این حادثه در پشت بام یک ساختمان ۷ طبقه در حال ساخت به وقوع پیوست که پس از اعلام مرکز فرماندهی، بلافاصله همکاران ایستگاه یک به محل اعزام شدند.   

وی متذکر شد: همکاران آتش نشان با سرعت عمل بالایی که داشتند شیلنگ‌های آبرسانی را از  مسیر صعب العبور، به محل حریق منتقل و با کنترل شعله‌های آتش از گسترش حریق به ساختمان‌های مجاور و دیگر نقاط پیشگیری کردند.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی کیست؟
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد